خبرهای داغ:
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس از تحقق ۸۱ درصد درآمد مالیاتی این استان در ۴ ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۱۲
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
محسن کاویانی بدر نشست خبری با بیان اینکه سهمیه مالیاتی فارس در 4 ماهه نخست امسال 776 میلیارد تومان بوده است که 625 میلیارد تومان یعنی 81 درصد از آن وصول شده است، اظهار داشت: این میزان مالیات نسبت به 4 ماهه نخست سال گذشته 5 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه سهمیه مالیاتی فارس در مالیات مستقیم 451 میلیارد تومان بوده که 367 میلیارد تومان یعنی 81 درصد آن تحقق یافته است، افزود: این میزان مالیات مستقیم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3 درصد رشد داشته است.

کاویانی با بیان اینکه سهمیه فارس در مالیات بر ارزش افزوده 325 میلیارد تومان بوده که 257 میلیارد تومان یعنی 79 درصد از آن تحقق یافته است، عنوان کرد: این میزان مالیات بر ارزش افزوده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در بخش مالیات مربوط به شرکت‌ها 95 میلیارد تومان، حقوق کارکنان دولت 86 میلیارد تومان، حقوق کارکنان غیردولتی 37 میلیارد تومان و مشاغل 91 میلیارد تومان مالیات وصول شده است.

کاویانی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال در مجموع 113 میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان فارس پرداخت شده است، گفت: 47 میلیارد تومان از این عوارض به شهرداری شیراز و 4.7 میلیارد تومان به دهیاری‌های شیراز پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان فارس با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 435 میلیارد تومان عوارض به شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان پرداخت شد، افزود: امسال شیوه تقسیم عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به سال 95 تغییر کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها