خبرهای داغ:
روسای جدید دادگستری و دادگاه‌های عمومی هشت شهر استان فارس با حکم رئیس قوه قضائیه منصوب شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۹۰۸
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
با حکم آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه، قاضی رشید رشیدی به عنوان رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز منصوب و قاضی اصغر تک‌بند نیز با بیش از 30 سال ارائه خدمت در دستگاه قضایی به افتخار بازنشستگی نائل شد.

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید کاظم موسوی مسئول نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری فارس به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس منصوب شد. با قدردانی از فعالیت‌های قاضی وحید سروستانی معاون سابق فرهنگی دادگستری استان فارس؛ با اهداء حکم انتصاب، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدرالله رجایی‌نسب با حفظ سمت به عنوان معاون فرهنگی دادگستری فارس معرفی شد.

در مراسم تودیع و معارفه‌های روسای جدید دادگستری و دادگاه‌های عمومی استان فارس که با حضور علی القاصی‌مهر رئیس کل دادگستری استان فارس و معاونان آن برگزار شد، در حوزه قضایی جویم از زحمات قاضی شریعتی رئیس دادگاه این بخش با اهداء لوح ، قدردانی حجت الاسلام‌ روح الله رشیدی به عنوان رئیس این حوزه قضایی منصوب شد.

همچنین در مراسمی دیگر از تلاش‌های هشت ساله حجت الاسلام اصغر مهدوی و مرتضی اسماعیلی رئیس و دادستان سابق حوزه قضائی در شهرستان استهبان تجلیل و با حکم رئیس قوه قضائیه حجت‌الاسلام علی خورشیدی و حجت الاسلام مصطفی انصاری‌فرد به ترتیب به عنوان رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شدند.

در مراسمی دیگر نیز از تلاش‌های عقیل رنجبر و محمد صادق رفیعی رئیس و دادستان شهرستان نی‌ریز قدردانی و حجت‌الاسلام علی اصغر مهدوی به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی حقوقی و رئیس دادگستری شهرستان نی‌ریز معرفی شد.

با قدردانی از تلاش‌های حجت‌الاسلام مصطفی انصاری‌فرد رئیس  دادگاه های عمومی بخش کنارتخته و کمارج و قاضی جوکار کمال آبادی رئیس حوزه قضائی بخش خشت نیز با احکام رئیس قوه قضائیه حسن کشاورزی وصادق رحمانی  به ترتیب به ریاست حوزه قضایی خشت و کنار تخته و کمارج منصوب شدند.

در مراسمی دیگر با حضور رئیس‌کل دادگستری استان فارس از تلاش‌های قاضی محمدمهدی انصاری و محمدهادی طاهری مسئولان سابق قضایی شهرستان سروستان تجلیل و با احکام رئیس قوه قضائیه قاضی ابوذر اسدی به عنوان رئیس دادگستری و مرتضی اسماعیلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان منصوب شدند.

همچنین در شهر زرقان نیز با قدردانی از تلاش‌های قاضی مهرداد چمن خواه، با حکم آیت‌الله آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضائیه هادی شاهسوندی ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﺋﯿﺲ ﺩﺍﺩﮔﺎﻩ ﺑﺨﺶ ﻋﻤﻮﻣﯽ زرقان ﻣﻌﺮﻓﯽ شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها