مدیر عامل مؤسسه عشق همت در واکنش به شهادت شهید" محسن حججی "
جوانی گفت:بی سرشدن در مکتب اباعبد الله الحسین علیه السلام یک افتخار است از همین روی هیچ گونه ترسی در وجود شهید"حججی " مشاهده نمی شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۶۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج ،سعید جوانی فعال فرهنگی و مدیر  عامل مؤسسه عشق همت  در خصوص اهمیت کار بزرگ  مدافعان حرم و در واکنش وی به نحوه شهادت  شهید و الامقام شهید "محسن حججی " اظهار داشت  : حماسه آفرینی های مدافعان حرم در جبهه مقاومت تجلی کننده دوران دفاع مقدس است.
 
وی افزود دردوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم فارغ از رنگ و نژاد یک دل و یک صدا در برابر دشمنان اسلام وانقلاب ایستادگی  کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتاد.
 
جوانی در همین خصوص به ولایت مداری رزمندگان در دفاع از مقدس و تبعیت از ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی (ره) پرداخت  ودر همین زمینه  خاطر نشان کرد: امروز نیز  همانند دفاع مقدس مدافعان حرم از اقشار و قومیت های  مختلف کشورمان با یک هدف مشترک که همانا دفاع از اسلام و
اهل بیت(علیهم السلام)
است با تبعیت از مقام معظم رهبری مدظله العالی به نبرد با تکفیر رفته و در برابر کفر ایستادگی می کنند.
 
رزمنده دوران دفاع مقدس در واکنش به شهادت سرباز رشید اسلام شهید" محسن حججی " اظهار داشت: عاشق بودن سرانجام باید خود رانشان دهد شهید حججی بزرگ شده مکتب امام حسین علیه السلام بود وهمین مکتب وی را به سرمنزل عشق کشاند.
 
 مدیر عامل مؤسسه عشق همت خاطر نشان کرد: این اقدام پلید گروه تکفیری  تروریستی داعش علی رغم اینکه ماهیت این گروه وحشی رانشان داد در راستای ایجاد عملیات روانی صورت گرفت که همین اقدام حضور رزمندگان کشورمان در دفاع از حرم آل الله را مصمم تر می کند.
رزمنده دوران دفاع مقدس صلابت شهید" محسن حججی "  در تصویر مشاهد شده در فضای مجازی را نشانه عزت و چهره داعشی پست را نشانه حقارت این گروه تکفیری  ترورسیتی  توصیف کرد.
این فعال فرهنگی درادامه یادآور شد:بی سرشدن در مکتب اباعبد الله الحسین علیه السلام یک افتخار است از همین روی بود که هیچ گونه ترسی در وجود شهید" محسن حججی "   مشاهده نمی شود.

در ادامه شعری از شاعر جوان کشورمان میلاد عرفانپور با الهام از تصویر منتشر شده شهید محسن حججی سروده شده تقدیم می‌شود:
صلابتی که در نگاه توست... شقاوتی که در نگاه اوست
جهنم و بهشت را ببین نگاه دشمن و نگاه دوست
چقدر شمر و ابن‌ملجم است چقدر هیزم جهنم است
نگاه این که بسته دست تو، چقدر بی‌حیا، بی‌آبروست
نگاه تو به کیست اینچنین، غریب و روشن و شکوهمند
نگاه تو نگاه تو نگاه...چه عاشقانه گرم گفتگوست
جوانی و هنوز نیستی جوان‌تر از علیِّ اکبرش
سه شعبه‌ای‌ست بردلت هنوز، از آن سه شعبه‌ای که بر گلوست
وجود بی‌عدم، نگاه توست، کبوتر حرم، نگاه توست
نماز صبحدم نگاه توست، نگاه تو همیشه باوضوست
نگاه تو چه فاتحانه گفت: نه‌گاه ماندن و نشستن است
نه روزگار غربت حسین، نه تاب حسرت است و آرزوست
فقط نه چشم تر بیاورید، برای دوست سر بیاورید
چقدر کربلا که پشت سر، چقدر کربلا که پیش روست
ارسال نظرات