"جهاد رسانه‌ای شهید رهبر" در استان کردستان علاوه بر پوشش مناسب رویداد‌ها و انعکاس حرکت راهیان نور سعی براین دارد که ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه‌های فراموش شده دلاورمردان این خطه را منعکس کند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۶۱
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،«جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» به عنوان پدیده رسانه‌ای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از سال 91 با هدف تامین محتوی رسانه‌های مکتوب و غیرمکتوب، پوشش مناسب رویداد‌ها و انعکاس عظمت اردوهای راهیان نور فعالیت خود را در ستاد مرکزی راهیان نور کشور شروع کرده و از تیرماه امسال نیز در خطه کردستان گام‌های خوب و قابل توجهی برداشته‌اند.

 
«جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» در استان کردستان علاوه بر پوشش مناسب رویداد‌ها و انعکاس اردوهای راهیان نور سعی بر این دارد که ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها، مجاهدت‌ها و حماسه‌های فراموش شده دلاورمردان این خطه را به مردم سراسر کشور و مسئولان معرفی و منعکس کند.

صبح امروز ( 21 مردادماه) باهدف پیشبرد و تحقق هرچه بیشتر اهداف مورد نظر جلسه‌ هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان کردستان با مسئولان روابط عمومی ستاد راهیان نور کشور در سنندج برگزار شد و هر کدام از مسئولان رسانه‌ها به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

قشرهای مختلفی به‌صورت خودجوش در قالب راهیان نور به خطه کردستان می‌آیند

احمد رحیمی‌زاده در این نشست هم‌اندیشی اظهار داشت: دفاع مقدس در استان کردستان 8 سال نبوده بلکه زیادتر و مردم این خطه از قبل و همچنان از میهن اسلامی دفاع و پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند و هستند.

 
وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و شهدای این خطه مظلومانه‌تر به شهادت رسیده‌اند.

مسئول روابط‌عمومی ستاد مرکزی راهیان‌نور تصریح کرد: تاکنون فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، استاندار کردستان فرماندهان سپاه شهرستان‌های استان، بالغ بر 25 مدیر استانی و اقشار مختلف مردم از «جهاد رسانه‌ای شهید رهبر» در سنندج بازدید کرده‌اند.

وی گفت: خوشبختانه قشرهای مختلفی به‌صورت خودجوش در قالب راهیان نور به خطه کردستان می‌آیند که رسانه به عنوان القاکننده هویت فرهنگی جامعه جریان‌سازی و عظمت راهیان نور را منعکس کنند.

مسئول روابط‌عمومی ستاد مرکزی راهیان‌نور با اشاره به ظرفیت‌های کردستان گفت: انتظار داریم باوحدت رویه، همدلی و تجمیع ظرفیت بتوانیم عظمت راهیان نور را به‌خوبی منعکس کنیم و باهدف پیشبرد اهداف نشست هم‌اندیشی ماهانه و فصلی داشته‌ باشیم.

ارسال نظرات