نماینده مردم فریدن در گفت‌وگو با «بسیج»:

توهین روزنامه قانون تداعی کننده تفکر لیبرالیسم بنی‎صدر است/ برخی‌ها در داخل وابسته به استکبار جهانی هستند

اکبر ترکی بیان کرد: اظهارات توهین آمیز این جریان، تداعی کننده همان تفکر لیبرالیسم بنی صدر و دیگران است که به یک شکلی وابستگی به استکبار جهانی و امپریالیسم و امریکا دارند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۵۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
اکبر ترکی نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به توهین اخیر روزنامه قانون نسبت به سپاه پاسداران مبنی بر تنش‎زا معرفی کردن شلیک موشک سپاه به مقر داعش و شهادت شهید حججی را در نتیجه اشتباه محاسباتی ایرانی‎ها دانستن عنوان کرد: اظهارات توهین آمیز این جریان، تداعی کننده همان تفکر لیبرالیسم بنی صدر و دیگران است که به یک شکلی وابستگی به استکبار جهانی و امپریالیسم و امریکا دارند.  

ترکی در توضیح این مطلب بیان کرد: این اظهارات این حرف بنی‌صدر را تداعی می‎کند که در ایام جنگ می‎گفت باید بگذاریم دشمن هر مقداری که می‌خواهد جلو بیاید، ما بعدها به تدریج دشمن را از سرزمین خود بیرون می‌کنیم! که نهایتا شاهد بودیم دشمن جای جای ایران را محاصره کرد و با فرمان حضرت امام(ره) مناطق محاصره شده از دشمن بازپس گرفته شد.  

نماینده مردم فریدن در پایان اظهار داشت: مشخصا اگر این روشی که آنها پیش گرفتند، قطعا همان خواهد بود که داعش به شهرهای ما حمله ور خواهد شد و آن زمان باید دید که این افراد کجا هستند که این رجزها را بخوانند؟ و مطمئنا این افراد نه تنها هیچ دفاعی نمی‏‎توانند بکنند بلکه با آنها نیز همدست خواهند شد چراکه چاره ای دیگر غیر از این ندارند!
ارسال نظرات