خبرهای داغ:
همایش مشترک رابطین نمایندگی با فرماندهان حوزه های مقاومت ناحیه تیران و کرون با هدف ایجاد وحدت رویه و هم گرایی دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی در حوزه های مقاومت برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۰۰۸۲۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تیران و کرون ؛ همایش مشترک رابطین نمایندگی با فرماندهان حوزه های مقاومت ناحیه تیران و کرون با هدف ایجاد وحدت رویه و هم گرایی دو مجموعه فرماندهی و نمایندگی در حوزه های مقاومت برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین احمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تیران و کرون در این همایش با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مد ظله) در خصوص تهدیدات پیش روی جمهوری اسلامی ایران گفت : دشمنان در تهدیدات کوتاه مدت امنیت ما را نشانه رفته اند و به دنبال ایجاد نا امنی در کشور هستند .

 وی افزود : در میان مدت دشمن به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور از طریق تحریم ها و دیگر فشار های اقتصادی است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تیران و کرون گفت : هدف بلند مدت دشمن در نهایت براندازی نظام اسلامی از طریق تغییر باور ها و جنگ نرم می باشد و ازجمله وظایف مهم ما در سپاه های استانی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

وی گفت : حضور پیدا کردن در میدان های دفاع از ارزشها، اصول انقلاب، امام (ره) و رهبری (مدظله) و تبیین و تثبیت اصول انقلاب از وظایف همه ما است و این همایش با هدف هم افزایی در جهت مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن برگزار شده است .

وی با اشاره به واقعه اهانت به ساحت امام خمینی (ره) در زمان طاغوت که منجر به قیام 19 دی قم و حرکت عظیم مردم در حمایت از مرجعیت شد ؛ گفت : در زمان گذشته عراق چنین روحیه و حساسیتی نسبت به مراجع دینی وجود نداشت و نمونه آن به شهادت رساندن شهید صدر و خواهرش بنت الهدی توسط صدام است که هیچ برخوردی و حرکتی از طرف مردم عراق صورت نگرفت.

وی افزود : ما باید آن روحیه انقلابی قیام 19دی زمان قبل از انقلاب را در جامعه تقویت کنیم . اگر خدای ناکرده این روحیه انقلابی تضعیف شود افرادی بر جامعه حاکم می شوند که حاضرند تمام گذشته انقلاب را زیر سئوال ببرند تا در انتخابات رأی بیاورند و آرای خاکستری را به خود جلب کنند .

در ادامه همایش برنامه های نمایندگی ولی فقیه در رده ها تبیین شد و فرماندهان حوزه های مقاومت و رابطین نمایندگی نظرات خود را بیان نمودند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها