کشته شدن دو نفر در سیل اخیر درگز

یک مرد از اهالی روستای تیرگان و یک زن از مسافران شهر مشهد در سیل اخیر شهرستان درگز کشته شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، روز گذشته (۲۰ مرداد) با بارش شدید باران در ارتفاعات درگز، سیل در اکثر دره‌های شهرستان درگز نظیر الله‌اکبر، امام قنبر، درونگر، چهل میر، زنگلانلو و سایر دره‌های بخش مرکزی، چاپشلو، نوخندان و لطف‌آباد جاری شد که سبب بروز خسارات قابل‌توجهی در شهرستان شد.
 
این سیل در ساعت ۱۴ و بعد از چند ساعت بارش به ترتیب در مناطق مرتفع آغاز شد و در مدت کوتاهی مناطق و روستاهای دارای ارتفاع پست‌ را در بر گرفت؛ که درنهایت بخش اعظم آن در ساعات پایانی روز از منطقه درگز خارج شد و وارد کشور ترکمنستان گردید.
 
بیشترین خسارت های خودرویی در تفرجگاه چهل میر رخ داده است چرا که سیل مسیر را مسدود و به تعداد حدود ۴۰ دستگاه خودرو از وسایل نقلیه گردشگران، خسارات جزئی و کلی وارد کرد.
 
با توجه به اینکه آب روستاهای پایین دست رودخانه، از تصفیه آب رودخانه تهیه می‌شدند؛ با وقوع این سیل بسیاری از تصفیه‌خانه‌ها برای جلوگیری از ورود آب گل‌آلود به داخل شبکه آبرسانی، غیرفعال شد و در حال حاضر کارکنان اداره آب در حال آب‌رسانی و فعال کردن تصویه خانه‌ها می باشند.
 
سیل اخیر در سر راه خود به بسیاری از باغات، مزارع، شالیزارها، منازل و خودروها خساراتی جزئی تا کلی وارد آورده است.
 
طبق آخرین اخبار موجود؛ یک مرد از اهالی روستای تیرگان و یک خانم از مسافران شهر مشهد از کشته‌ شدگان این حادثه می باشند.
 
تاکنون اعلام مفقودی از سیل اخیر ‌نشده است؛ اما گروه‌های تجسس همچنان به جست ‌وجو مشغول هستند.
 
گفتنی است؛ پرسنل سپاه ناحیه درگز از همان لحظات اول وقوع سیل در کنار افراد آسیب دیده حضور داشتند و به آنها امداد رسانی می کردند و هم اکنون نیز جهت امداد و نجات و تجسس در منطقه حضور دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار