خبرهای داغ:
مسئول برگزاری دوره آموزش تکمیلی

بسیجی باید «نماز شب خوان» دوره تکمیلی را به پایان رساند

مسئول برگزاری دوره آموزش تکمیلی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) ویژه گردان الی بیت المقدس حوزه شهید ابراهیمی در مصلای قدس قم گفت: بسیجی باید دوره تکمیلی را در حالی به پایان برساند که نماز شب خوان شده باشد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۰۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

«اصغر اکبرنیا» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: دوره تکمیلی بسیجیان حوزه شهید ابراهیمی در مصلای قدس قم به مدت 23 روز تئوری و 10 شبانه روز در پادگان شهدای 19دی برگزار می گردد.

وی گفت: بسیجیان گردان با دیدن آموزش های نظامی و دوره های ویژه آماده زندگی اجتماعی و مشکلات زندگی خود می شوند. این دوره با آموزش فرمانبرداری به فرد او را آماده پذیرش مسئولیت مهم خانوادگی و اجتماعی می کند. بسیج مجموعه محکم اما در عین حال لطیف است و کار کردن در بسیج ظرافت خود را دارد و این سختی کار مربی را بالا میبرد.

اکبرنیا افزود: هدف از این آموزش ها آبدیده نمودن بسیجی برای صحنه های حساس نظام و انقلاب است.

وی با بیان خاطره ی از دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بسیجیان، در شرایط محاصره مانند فولاد مقاومت می کردند و این جوانان هم با الگو قرار دادن اسوه های اخلاق وپایداری سعی در خودسازی معنوی و جسمی و آماده نمودن خود جهت صحنه های مختلف دفاع از انقلاب را دارند.

این پیشکسوت دفاع مقدس در ادامه اظهار داشت: در حقیقت هدف این آموزش ها فرمانبری از پدر و بالاتر از آن پدر معنوی ما شیعیان حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد. بسیجی باید در اتمام دوره آموزشی به گونه ای تغییر کند که والدینش آن را کاملا احساس کنند و در یک جمله بسیجی باید نماز شب خوان دوره را تمام کند.

اکبرنیا در پایان بیان داشت: این آموزش ها شامل عقاید، آموزش سلاح، میدان تیر، تاکتیک و روش جنگ های جدید، آشنایی با گروهای تکفیری و نحوه مقابله با آن ها، آشنایی با تخریب و مواد منفجره، امداد و نجات، آداب نظامی و صف جمع و مقابله با اغتشاشات می باشد.


ارسال نظرات