علی پاسخی گفت: مراسم یاد بود هفتمین روز درگذشت برادر جانباز مرحوم جابر کوچکی‌نژاد در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۵۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، علی پاسخی مسئول معاونت روابط عمومی سپاه قدس گیلان خبر داد: مراسم هفتمین روز درگذشت برادر جانباز سرهنگ پاسدار مرحوم جابر کوچکی‌نژاد فردا(یکشنبه) 22مرداد در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه قدس گیلان واقع در میدان یخسازی از ساعت 17:30 الی 19:30 و با سخنرانی حجت الاسلام تسخیری نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان برگزار خواهد شد.

پاسخی از برگزاری مراسم هفتم مرحوم جابر کوچکی‌نژاد که در اثنای جوانی به خیل سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست خبر داد و گفت: مراسم این خیّر عزیز که با اهدای اعضای بدنش به افراد نیازمند به بقای حیاتشان کمک کرد، فردا یکشنبه و با حضور مردم و مسئولین در حسینیه‌ی حضرت ابوالفضل(ع) برگزار می‌گردد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: جابر کوچکی‌نژاد در ایام دفاع‌مقدس با اهدای 35درصد از سلامتی‌اش به درجه رفیع جانبازی در راه اسلام نائل شد و درحالی چشم از جهان بست که افراد نیازمند به پیوند عضو سالم از اعضای بدن او برای بقا استفاده بردند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم رحمت واسعه  الهی و برای بازماندگان طول عمر باعزت و صبری جمیل  مسألت می‌نماید.

 
مراسم هفتمین روز درگذشت جانباز بازنشسته جابر کوچکی‌نژاد برگزار می‌شود 
ارسال نظرات