سفیر سوریه در تهران گفت که خون‌هاى مطهر شهید محسن حججى پیروزى را بر تروریسم تکفیرى رقم مى‌زند و در وجدان ملتهاى منطقه زنده خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۰۰۷۳۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج،  عدنان محمود سفیر سوریه در تهران تأکید کرد که جنایت خونبار تشکیلات تروریستى داعش در حق شهید محسن حججى در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایتها و کشتارهاى وحشیانه تشکیلات تروریستى تکفیرى در سوریه، عراق و منطقه مى‌باشد.

سفیر سوریه مسئولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریستهاى تکفیرى در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه که از لحاظ مادى و فکرى تروریستهاى تکفیرى را در راستاى تحقق نقشه‌هاى خود براى تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستى شکل داده است، مى‌داند.

عدنان محمود تأکید کرد دستاوردهاى بزرگ راهبردى جبهه مقاومت و هم‌پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستى تکفیرى در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه‌هاى حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام ، ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم،سفیر سوریه اشاره نمود که خون‌هاى مطهر شهید محسن حججى و دیگر شهدا، پیروزى‌هاى راهبردى‌اى را علیه تروریسم تکفیرى رقم خواهد زد و بر اعتقاد، اراده و عزم ملتهاى منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیرى و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه مى‌افزاید.

عدنان محمود صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججى و ملت برادر ایران و رهبرى حکیمانه آن، ابراز داشته تأکید نمود که نام وى با حروف نورانى در وجدان ملت خود و دیگر ملتهاى منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند.
ارسال نظرات