امام جمعه ابرکوه مطرح گفت: ما از ضعف مقامات سعودی که با ذوق و شوق در کنار دختر ترامپ عکس گرفتند و سرافکنده شدند؛ تعّجب نمی کنیم امّا از حرکت سخیف نمایندگان مجلس خجل شدیم.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۳۱
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در خطبه های امروز نماز جمعه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی نجف آبادی، اظهار کرد: به لطف الهی دولت دوازدهم با پشت سرگذاشتن مراسم تنفیذ و تحلیف، وارد دوره چهارساله دوم برای خدمت به ملت شد.

حجت الاسلام حسینی افزود: انتظار داریم فضای همدلی و همکاری که رئیس جمهور بارها مطرح کرد، عملاً به وجود آید و در نیمه دوم سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، زمینة خروج از رکود و بحران اقتصادی و اجرایی شدن وعده های دولت، فراهم شود. همچنین نتیجه تجارب گذشته، رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوّت دولت باشد.

وی گفت: رئیس جمهور به پاسداشت اعتماد مردم و رهبری، هم در برابر بدخواهان زیاده خواه خارجی به سردمداری امریکای خبیث بایستد و هم در برابر عوامل نفوذی آنان که در داخل به وی فشار می آورند، تا از جریان پسمانده فتنه حمایت کند، تسلیم نشود. زیرا ملت ظلمی را که سران فتنه به بهانه دروغ تقلب در انتخابات سال 88 به نظام کردند، فراموش نمی کند.

حسینی با اشاره به سلفی گرفتن برخی نمایندگان مجلس با موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، تصریح کرد: این حرکت بعضی نمایندگان و تعدادی از فراکسیون امید، حرکتی سخیف بود. سلفی گرفتن و عکس گرفتن در کنار یک خانم خارجی، افتخاری بالاتر از مقام نمایندگی ملت بزرگ انقلابی را برای شما دارد؟ چرا کمبود دارید؟!

خطیب جمعه ابرکوه عنوان کرد: این کار شما در نظر ملت نوعی خود کم بینی، خودباختگی و ضعف منزلت سیاسی شما تعبیر می شود. لااقل شأن ملت بزرگ تهران و ایران را در بخش نمایندگی حفظ کنید.

وی تأکید کرد: ما از ضعف نفس مقامات سعودی که با ذوق و شوق در کنار دختر ترامپ عکس گرفتند و خود را سرافکنده کردند؛ تعّجب نمی کنیم امّا از کار شما خجل شدیم و با خود گفتیم: هرچه بگندد نمکش می زنند/ وای به روزی که بگندد نمک!

حسینی با نزدیک شدن به 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک خاطر نشان کرد: رویکرد ما صنعتی شدن شهرستان نیست بلکه باید ابرکوه را به عنوان قطب گردشگری کشور معرفی کنیم و درآمد آن به صورتی چشمگیر مضاعف شود.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: در این راستا لازم است صنایع دستی ایجاد شود و به علاقه مندان کارگاه های صنایع دستی و گلیم بافی و نمدبافی توصیه می کنیم این صنایع را در شهرستان احیاء کنند، که شهرستان رونق بگیرد و دولت و ملت از آنها حمایت می کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه نباید بیش از 60 درصد تولیدات داخلی تعطیل شده باشد، گفت: تعاونی های کوچک و خانگی را با مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیشتر کنید. چرا که همین تعاونی ها، زمینه اشتغال، تولید و خروج از رکود را فراهم می کنند.

ارسال نظرات