فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: نیروی انتظامی سازمانی است که درب های آن برای خدمت به مردم باز است و ما باید شکر گزار این نعمت ها باشیم.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۲۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران، سردار " محسن خانچرلی " در جمع فرماندهان و معاونان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی سازمانی است که درب های آن برای خدمت به مردم باز است بیان داشت: نیروی انتظامی می بایست همیشه در رتبه اول و خط مقدم خدمات رسانی به مردم و جامعه باشد.

وی با بیان اینکه اهتمام فرماندهان و معاونان باید به آموزش ، آگاهی و توجه دادن به مردم در جلوگیری از وقوع جرم باشد گفت: حفظ کرامت مردم از شاخصه هاي پليس جامعه محور مي باشد و رسيدگي به موقع به مسائل و مشکلات مردم از مهمترين ويژگي هاي اخلاقي پليس جامعه اسلامي بوده و با اين ويژگي ها مي توان در خدمت به مردم موفق بود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه جلب رضایت اعتماد عمومی و رضایت مردم ، موجب کسب رضایت خداوند متعال می شود اظهار داشت:مردم مهمترین پشتیبان نیروی انتظامی می باشد.

سردار خانچرلی ادامه داد: بي شک توجه جدي همه ماموران در همه رده ها به خواسته هاي مردم، رعايت حقوق شهروندي و اجتماعي آحاد جامعه و تعامل بلاواسطه و مستمر با بدنه جامعه بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضايت عمومي اثر گذاري قابل توجهي خواهد داشت.

رئیس پلیس غرب استان تهران با اشاره به اینکه بیشترین تلاش نیروی انتظامی بر افزایش سرمایه اجتماعی و ایجاد اعتماد در مردم پایه گذاری شده است،خاطر نشان کرد:ما باید برای تعامل بیشتر با مردم ، زمینه انجام کارهای اجتماعی و فرهنگی را فراهم کنیم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه افتخار نیروی انتظامی به این است که یک سازمان تعاملی و تعامل گرا است گفت:اقتدار نیروی انتظامی از زاویه اعتقاد و رضایت مردم به دست می آید.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به اینکه انجام وظایف و امورات محوله بدون تعامل سازنده با مردم عملی نمی شود بیان داشت:کارکنان باید با ایجاد تعامل مثبت با مردم و نهاد ها و انجام مثبت وظایف خلأ ها را پر کرده و پاسخگوی مطالبات مردم به نحو شایسته باشند.
انتهای پیام//
ارسال نظرات