امام جمعه موقت میبد در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به تحریم های اخیر امریکا علیه کشورمان گفت : تحریم های جدید امریکا به هر بهانه ای همانطورکه مسئولین و دولت ما اذعان کردند ، با روح و متن برجام فاصله دارد.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۲۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد ، حجت الاسلام علیرضا حسنی با اشاره زیاده خواهی امریکا مبنی بر بازدید از مراکز نظامی کشورمان تصریح کرد : با اقتداری که رهبر معظم انقلاب و نیروهای مسلح ما دارند ، بازدید از مراکز نظامی ما ، آرزویی است که امریکا آن را به گور خواهد برد.

خطیب جمعه موقت میبد در ادامه با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت : هر چند این روزها شاهد پیروزی های اخیر محور مقاومت در عراق ، سوریه و لبنان بودیم ، امایورش وحشیانه رژیم آل سعود در منطقه العوامیه و کشتار شیعیان درد آور بود.
وی همچنین با محکوم کردن جنایات طالبان در افغانستان و کشتار شیعان گفت : این جنایات تروریستی طالبان و گروه داعش در افغانستان و اعدام دسته جمعی و به برده کشاندن دختران شیعه نشین افغانستان باید از مواضع بین المللی که سکوت کردند پی گیری شود .
حجت الاسلام حسنی در بخش دیگر از سخنان خود به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در رفع بیکاری و مساله اشتغال پرداخت و گفت : امروز یکی از معضلات جامعه مسأله اشتغال است و باید هم و غم دولت دوازدهم با توجه به وعده های انتخاباتی ، حل مسأله اشتغال جوانان خصوصا تحصیل کرده ها و رفع گره اقتصادی و معیشتی مردم باشد.
حجت الاسلام حسنی تصریح کرد : اشتغال زایی و عبور از رکود اقتصادی ممکن نیست مگر اینکه به اقتصاد مقاوتی تکیه شود و از طریق اشتغال زایی ، مساله بیکاری ، تورم و گرانی حل شود.
خطیب جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : کسانی که به تعامل با جهان مقصودشان امریکا و کشورهای اروپایی اعتقاد داشتند ، به خوبی دستشان رو شد و پس از آنکه از امریکا ناامید شدند فهمیدند که امریکا قابل اعتماد نیست .
وی سلفی برخی از نمایندگان مجلس با موگرینی که بارها علیه کشور ما موضع گیری کرده است را کاری زشت دانست و گفت : کار زشتی که از چند نماینده در مجلس سرزد ، عزت ملت ما را در جهان خدشه دار کرد.
امام جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد : ما اهل تعامل با جهان هستیم و تعامل و ارتباط خودمان را محدود به چند کشور نمی دانیم .
حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه در مقابل زورگویان و جهانخواران باید اهل استقامت و مقاومت بود تصریح کرد : اگر کشور میخواهد پیشرفت کند و به قله های افتخار دست پیدا کند نباید در مقابل آمریکا و جهانخواران کوتاه آمد.
وی با اشاره به حضور حجاج ایرانی در مکه مکرمه و مدینه منوره گفت : تا چند روز آینده هم در همین شهرستان ، کاروان حجاج عازم سرزمین وحی میشوند و امیدواریم که حجاج ما در کمال امنیت و آرامش و با عزت و سربلندی و سرافرازی بتوانند مراسم حج را انجام دهند.
امام جمعه موقت میبد افزود اگر چه به تعبیر مقام معظم رهبری قصه ای که در منا اتفاق افتاد ، داغی بر دل عالم اسلام و منجمله بر کشور ما نهاده شد که به هیچ وجه قابل فراموشی نیست ؛ اما این حجاج باید بعنوان سفیران جمهوری اسلامی در حج حضور داشته باشند.
حجت الاسلام حسنی 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک را گرامی داشت و گفت : اگر مسئولین و دست اندرکاران از صنایع کوچک که امروز به خاطر مشکلات تعطیل و یا نیمه تعطیل شده اند حمایت کنند ، مساله تولید و اشتغال تاحد زیادی حل می شود.

خطبیب جمعه موقت میبد 23 مرداد روز مقاومت اسلامی را هم گرامی داشت و افزود : در چنین روزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه بر ارتش مسلح رژیم صهیونیستی پیروز شد و نشان داد که تنها راه رسیدن به هدف ، مقاومت در مقابل رژیم های پلیدی چون اسرائیل است که هرگاه به هر نقطه ای حمله میکرد پیروز میدان بود اما جلوی جمعی از جوانان از جان گذشته به نام حزب الله لبنان با 33 روز مقاومت جانانه ای که انجام دادند ، رژیم صهیونیستی را وادار به شکست کردند.
حجت الاسلام حسنی 26 مرداد یادآور بازگشت اولین گروه آزادگان سرافراز در سال 69 به میهن اسلامی را خاطرنشان کرد و گفت : آزادگان عزیزی که گاهی سال های متوالی در اردوگاه های عراق در زندان های صدام زیر سخت ترین شکنجه ها قرار گرفتند با مقاومت بعد از یک دوره پر رنج اسارت با سربلندی به خاک میهن اسلامی قدم گذاشتند.

ارسال نظرات