خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آبیک گفت: انتشار اخبار و پیام ها در سطح جامعه افکار مردم را شکل می‌دهد و همچنین سبب افزایش و ارتقا سطح اطلاعات می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۶۱۶
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه  شهر آبیک در نشست صمیمی با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با اطلاع رسانی اخبار در هر حوزه ای  خدمات ارزنده‌ای  را به کشور خود و حتی از کشورهای برون مرزی   انجام می‌دهند.

وی افزود: انتشار اخبار و پیام ها  در سطح جامعه افکار مردم را شکل می‌دهد و همچنین سبب افزایش و ارتقا سطح اطلاعات می‌شود.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: هر اندازه افراد جامعه  نسبت به موضوعات مختلف اطلاع و آگاهی داشته باشند در تصمیم گیری‌ها اگاهانه و با بصیرت عمل خواهند کرد.

موسوی با اشاره به خبرنگاران دوران جنگ تحمیلی ابراز کرد: در دوران جنگ تحمیلی خبرنگاران بدون هیچ ادعایی در جبهه‌های جنگ حضور یافتند و با اخبار پیروزی‌ها دل مردم را شاد می کردند.
وی افزود: هم اکنون نیز خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران در کشورهای عراق، سوریه و یمن در میدان های جنگ  و در تیررس دشمن اخبار جنگ را به مردم مخابره می کنند.

خطیب جمعه شهرستان آبیک با اشاره به ویژگی‌های خبرنگاران عنوان کرد: صداقت، شجاعت و رعایت امانت  از ویژگی‌های خبرنگاران است.

وی اضافه کرد: اگر خبرنگاران اخبار درست را به مردم اطلاع رسانی نکنند خیانت در امانت کرده‌اند.

امام جمعه شهرستان آبیک در پایان تاکید کرد: حلقه اتصال مردم و مسئولین خبرنگاران هستند، افتخار خبرنگاران باید این باشد که امین مردم و مسئولین باشند‌.

6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها