فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بر لزوم تعامل هر چه بیشتر بسیج ادارات با دستگاه های اجرایی شهرستان تاکید کرد و گفت: هدف نهایی بسیج خدمت خالصانه برای مردم است.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۹۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، صبح امروز روسا و مدیران ادارات تربت حیدریه با فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و ضمن تبریک اعیاد ماه مبارک ذیقعده انتصاب وی را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه گرامی داشتند.
 
سرهنگ دوم پاسدار علی نیک یاد در این دیدار گفت: بسیج برخاسته از دل و قلب مردم است وبسیجیان ادارات باید پل ارتباط بین کارمندان،کارگران، مدیران و مردم باشند.
 
فرمانده جدید سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: باید با تبیین اهداف بلند مدت بسیج، افزایش کیفیت فعالیت ها، و حضور مستمر و پررنگ در صحنه به دستورالعمل های ارزشمند بسیج جامه عمل پوشاند.
 
وی فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج و اهداف والای این مکتب انسان ساز را فصل الخطاب خواند، و افزود: چه خوب است که نیروهای متعهد و دلسوز برای خدمت در بسیج شناسائی شوند، چراکه باید بسیجی وار کارکنیم و بسیجی وار قدم و قلم بزنیم.
 
در پایان این دیدار هر یک از مدیران ادارات شهرستان ضمن بیان مطالب خود مسئولیت خود را در شهرستان اعلام و تقاضای تعامل و همکاری انقلابی وار همه مسئولین با یکدیدگر در پیشبر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها