در فرهنگسرای گلستان صورت گرفت؛
فرهنگسرای گلستان همزمان با هفته خبرنگار با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی از فعالان عرصه فرهنگی و خبرنگاران فعال در حوزه رسانه تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۸۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی_هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، فرهنگسرای گلستان با هدف تقویت روند هم اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه ای و با سازمان های متولی امور فرهنگی و مذهبی در منطقه هشت، تحکیم روابط کاری با فعالان رسانه ای در عرصه های مشترک و وظایف متقابل همزمان با هفته خبرنگار از فعالان عرصه فرهنگی رسانه های کشور تقدیر کرد.
گفتنی است تبادل تجربیات و تلاش مشترک برای رفع موانع و بهبود اثربخشی برنامه های فرهنگی منطقه هشت، جذب حداکثری مخاطبان برنامه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی منطقه هشت و توسعه همکاری و تقویت تعاملات دو سویه مثبت و موثر در حوزه های تهیه و انعکاس خبر، گزارش، مقاله، گفتگو، عکس، فیلم وو چند رسانه ای از جمله محورهای تقدیر از خبرنگاران  در این مراسم بود.
علاقمندان به بهره گیری از برنامه های فرهنگسرای گلستان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک ،میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77815173 تماس بگیرند .
ارسال نظرات