خبرهای داغ:
در سال تحصیلی 96-95 اعلام شد:

درخشش فرهنگیان قزوینی در سومین جشنواره کشوری تجارب برترتربیتی

نتایج مرحله کشوری سومین جشنواره تجارب برتر تربیتی در سال تحصیلی 96-95 اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۵۳
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نتایج مرحله کشوری سومین جشنواره تجارب برتر تربیتی در سال تحصیلی 96-95 اعلام شد.

فرهنگیان استان قزوین در مرحله کشوری سومین جشنواره تجارب برتر تربیتی از لحاظ تعداد رتبه‌های کسب شده اول تا سوم موفق به کسب رتبه سوم در بین استان‌های کشور شدند.

سومین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی با هدف مستندسازی و دستیابی به اندوخته‌های تجربی معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران تربیتی تحصیلی و شغلی دانش‌آموزان، معلمان و مدیران مدارس شناسایی و معرفی استعدادهای منابع انسانی فهیم حوزه پرورشی و فرهنگی، توسعه فضای رقابتی سازنده و ارتقای کیفیت خدمات تربیتی بر اساس نظام معیار و کاربست یافته‌ها و تجارب برتر در مدارس و نظام تعلیم و تربیت در سال تحصیلی 96-95 برگزار شد.

در سومین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی استان قزوین، 771 نفر در مرحله اول سطح مناطق شرکت کردند که از این تعداد شرکت‌کننده 68 نفر به مرحله استانی راه پیدا کرده و 12 نفر به عنوان برگزیده استانی معرفی شدند.

در این جشنواره از 771 نفر، 10 نفر هم به عنوان نفرات برتر به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

پس از داوری و بررسی تجارب برتر تربیتی همکاران از استان قزوین، مولود سمسارها از ناحیه دو و سمیه سلطانی از ناحیه یک حائز رتبه نخست کشوری، صادق طاهرخانی از منطقه شال حائز رتبه دوم کشوری و معصومه شاه‌حسینی از منطقه بویین‌زهرا و لیلا رحمانی از منطقه تاکستان شایسته تقدیر شدند.

 

1003/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار