خبرهای داغ:

برگزاری ششمین جشنواره سراسری مالک اشتر ستاد سپاه استان

جشنواره مالک اشتر همه ساله با هدف معرفی برترین و موفق ترین رده های سازمانی بسیج و سپاه برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ششمین جشنواره مالک اشتر ستاد سپاه انصارالرضا(ع) با حضور فرماندهان و مسئولین رده های سپاه استان و منتخبین این جشنواره در مجتمع غدیر شهرستان بیرجند برگزار شد.

مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار بسیج در این رابطه گفت: جشنواره مالک اشتر همه ساله با هدف معرفی برترین و موفق ترین رده های سازمانی بسیج و سپاه برگزار می شود که امسال با وقفه ای یکساله این برنامه برگزار شده است.

وی افزود: در این جشنواره از 97 فرمانده، مدیر و مسئول در قالب 24 عنوان سازمانی تجلیل می شود.

وی گفت: کلیه فعالیت های بسیج و سپاه این عناوین سازمانی از سطح ستاد سپاه گرفته تا سطح سرپنجه های عملیاتی در نواحی در این برنامه مورد بررسی وارزیابی قرار گرفته است.

مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) اظهار داشت: ارزیابی های این دوره  کاملا بر اساس فرآیند اشراف عمل شده است. 

وی ادامه داد: در سال گذشته برای معاونت های ستاد سپاه و معاونت های متناظر آن در سطح نواحی مقاومت 4 دوره کارنامه صادر شده است که خروجی برگزیدگان دوره ششم مالک اشتر سپاه در سال 1396 جمع بندی نتایج کارنامه های سال 1395 می باشد.

منتخبین این جشنواره امسال از 15 پایگاه در سطح استان هستند که از بین 2500 پایگاه مقاومت و واحد دانش آموزی در سطح استان بعد از طی مراحل ارزیابی انتخاب شده اند.

وی با  اشاره به اینکه جشنواره مالک اشتر یک نماد و یک ابزار تحرک مدیریتی است گفت: از طریق اشراف در تمامی سطوح، فعالیت هایی که در بدنه سپاه و بسیج در حال انجام است مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد و نهایتا خروجی نتایج جمع بندی شده آن در قالب جشنواره مالک اشتر معرفی می گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها