خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ظرفیت دانش آموزان نخبه و برتر مدارس استفاده می نماید .
کد خبر: ۸۹۰۰۵۰۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مسئول بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت:بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) با همکاری آموزش و پرورش و مدیران مدارس از ظرفیت دانش آموزان نخبه و برتر مدارس استفاده می نماید .

مهدی خرم گفت : پس از انتخاب دانش آموزان برتر ، دانش آموزان در دایره گزینش طرح ولایت قرار گرفته و با نظارت فرماندهان حوزها بهترین دانش آموزان انتخاب و به دوره های طرح ولایت اعزام می شوند.

وی در ادامه گفت : طرح ولایت در 3 مقطع برگزار می گردد که مقطع اول مربوط به جانشینان پوینده می باشد که در مقطع متوسطه اول برگزار می گردد ، مقطع دوم شامل شورای پیشگام می باشد که در مقطع متوسطه دوم برگزار شده و مقطع سوم شامل فرماندهان پیشگام می باشد.

وی افزود : همه دانش آموزانی که طرح ولایت را می گذرانند چه در متوسطه اول و چه در متوسطه دوم به عنوان بازوی کمکی ، فرهنگی و تربیتی در مدارس در کنار معلمان و فرهنگیان گرامی همکاری های لازم را انجام می دهند و به عنوان نیروهای انقلاب اسلامی و نیروهای متعهد ، دلسوز و دغدغه مند که دارای مهارت های لازم می باشند ، انجام وظیفه می کنند.

وی خاطر نشان کرد : مدت زمان طرح ولایت برای جانشینان پوینده 24 ساعت ، برای شورای پیشگام 48 ساعت و برای فرماندهان پیشگام بمدت 5 روز می باشد.

وی گفت : در این دوره آموزشهایی شامل کلاس های مهارتی برنامه ریزی شده که در سال تحصیلی مورد استفاده دانش آموزان قرار خواهد گرفت ، به عنوان نمونه کلاس می خواهم مثل تو باشم که شامل آموزش های لازم در زمینه خودباوری ، هویت بخشی ، خودشناسی و تهییج افکار برای دانش آموزان است و کلاس سواد رسانه ای که دانش آموزان را با تکنیک های لازم در زمینه سواد رسانه آشنا می سازد.آموزش کار تشکیلاتی از دیگر برنامه های آموزشی این دوره می باشد.

مهدی خرم افزود : طرح ولایت دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (علیه السلام) اصفهان از 19 مرداد ماه آغاز و تا 26 مرداد ماه ادامه خواهد داشت که در این دوره 1000 نفر از دانش آموز دختر و پسر شرکت خواهند کرد که 4 روز اول آن مختص دانش آموزان دختر و 4 روز دوم مختص دانش آموزان پسر خواهد بود و همچنین دوره فرماندهان پیشگام که به مدت 10 روز میباشد در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم برای برادران و خواهران برگزار میشود.

وی در پایان گفت : اختتامیه ی این دوره ها با هدف ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تجدید میثاق با شهداء بازدید از گلستان شهدا با روایت گری برادر گنجی و سرود همخوانی گروه های اعزامی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها