رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان مطرح کرد؛

حرکت مدافعان حرم، تمدن‌ساز است

آیت الله کعبی گفت: کسانی که بعضا در رسانه‌ها سخنانی بلاوجه مبنی بر اینکه "عراق و لبنان و سوریه به ما چه ارتباطی دارد" را مطرح می‌کنند، در واقع با جهل و سطحی نگری خود حرکتی ضد ایرانی و ضد اسلامی و ضد امنیت ملی را از خود بروز می‌دهند.
کد خبر: ۸۹۰۰۵۰۰
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش سرویس بسیج حقوقدانان خبرگزاری بسیج،آیت الله عباس کعبی رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان و نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی به دست عناصر سفاک داعشی، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم در استمرار ۸ سال دفاع مقدس،حرکت حسینی انجام می‌دهند و حق حیات بر گردن امت اسلامی و ملت ایران دارند؛ چرا که جرثومه فساد و غده سرطانی داعش فراتر از مرزهای جغرافیایی و فراتر از ملت‌ها و موقعیت‌ها ، درواقع تهدیدی جهانی برای بشریت است.

وی ادامه داد: شهید بزرگوار محسن حججی که به دست شمرهای زمان ، حسین گونه شهید شد در یادداشتی با عنوان "برای ولایت" اعلام کرده بوده که «شک نکنید راه ولایت راه علی (ع) است و رهبر ما سید علی است» و در همان یادداشت تصریح کرده بود که «شهادت من این گفتارم را تأیید خواهد کرد».

آیت الله کعبی افزود: بنابراین کاملا واضح است که شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی بر پایه ایمان به ولایت فقیه و حرکت تعالی بخش عاشورایی برای ایران اسلامی امنیت ساز شدند و ملت ایران همواره باید قدردان شهدای مدافع حرم باشد.

رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج حقوق دانان تصریح کرد: کسانی که بعضا در رسانه‌ها سخنانی بلاوجه مبنی بر اینکه "عراق و لبنان و سوریه به ما چه ارتباطی دارد" را مطرح می‌کنند، در واقع با جهل و سطحی نگری خود حرکتی ضد ایرانی و ضد اسلامی و ضد امنیت ملی را از خود بروز می‌دهند.

وی با اشاره به جنایت‌های ددمنشانه عناصر تروریستی تکفیری داعش و فضای فکری حاکم بر این جنایتکاران تصریح کرد: داعشی‌ها جهل و کینه و تحریک شیطان و سطحی نگری را با هم جمع کرده‌اند و از این رو کینه عمیقی نسبت به شیعه و ایران اسلامی دارند و آنها را باید خوارج زمان و بنی امیه زمان دانست که اگر شهدای مدافع حرم و ایثار آنها نبود امروز ما باید با عناصر جنایتکار داعشی در درون خاک ایران می‌جنگیدیم و به جای هر ازگاهی یک شهید روزانه صدها شهید را در داخل ایران تشییع می‌کردیم.

آیت الله کعبی با بیان اینکه اقدام مدافعان حرم یک حرکت تمدن ساز است، گفت: ایثار و جانبازی و فداکاری و شهادت مدافعان حرم در زمره بالاترین ارزشها است و اقدام آنها بر پایه دین واخلاق وفقه می‌باشد. نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه داعشی‌ها پیشاهنگان حرکت سفیانی هستند، گفت: نابودی داعش و ریشه کن کردن این گروه تروریستی – تکفیری در واقع غلبه بر ارتش سفیانی است و جهاد مدافعان حرم بسترسازی برای ظهور مهدی موعود (عج) است و چنانچه مدافعان حرم نبودند بنی امیه وسفیانی‌های زمان بر کل منطقه آسیای غربی مسلط میشدند و ما باید در داخل مرزهایمان با این عناصر سفاک و جنایتکار می‌جنگیدیم.

وی در پایان با اشاره به استراتژی هوشمندانه و اقتدار آفرین جمهوری اسلامی در دفاع از حرم خاطر نشان کرد: استراتژی جمهوری اسلامی دردفاع از حرم، قدرت بازدارنده کشور در حفظ و ارتقاء امنیت فراگیر می‌باشد؛ لذا این مدافعان جرم هستند که نقش آفرینان ایجاد امنیت فراگیر برای ایران اسلامی هستند و ما باید ضمن قدردانی مستمر از آنها، از ایمان و فداکاری و  ولایتمداری و بصیرت بالای این عزیزان درس بگیریم.


ارسال نظرات
آخرین اخبار