خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه دركاشان، هجوم برخي از نمايندگان مجلس در پايان مراسم تحليف براي گفتن عكس با خانم موگريني را سبب تأسف و تأثر ملت حزب الله ايران دانست و گفت: اين حركت برخي از نمايندگان مجلس ضربه سختي به حيثيت ملت ايران بود.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۹۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکاشان ،   آيت الله عبدالنبي نمازي،   در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، دو مراسم تنفيذ رياست جمهوري در محضر رهبر معظم انقلاب و مراسم تحليف رياست جمهوري در مجلس شوراي اسلامي را باشكوه و با عظمت خواند.

وي افزود: اين دو مراسم باشكوه نشانه عزت اسلام و انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران بود كه هيأت هاي بزرگ زيادي از سراسر جهان براي شركت در اين رويداد بزرگ تاريخ ملت ايران به كشور ايران آمده بودند.

نماينده ولي فقيه در كاشان ابراز اميدواري كرد، دولت و مجلس با اتحاد و همدلي و همكاري با پيروي از تدابير حكميانه رهبر معظم انقلاب اسلامي، زمينه رشد و تعالي ملت بزرگ ايران را فراهم كنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبري، هجوم برخي از نمايندگان مجلس در پايان مراسم تحليف براي گفتن عكس با خانم موگريني مسؤول سياست خارجي اتحاديه اروپا را سبب تأسف و تأثر ملت حزب الله ايران دانست.
آيت الله نمازي حركت نمايندگان مجلس را بسيار بد و غير منتظره خواند و با اشاره به اينكه اين حركت نمايندگان مجلس شريني مراسم با عظمت و با شكوه تحليف را به كام ملت ايران تلخ كرد، اظهار داشت: نمايندگان مجلس با اين حركت خود جايگاه و منزلت مجلس و خانه ملت را تنزل دادند.   

وي جايگاه نمايندگان مجلس را مهم خواند و با اشاره به اينكه اگر مسؤول سياست خارجي اتحاديه اروپا مرد بود و برخي از نمايندگان مجلس عكس يادگاري مي‌گرفتند قابل قبول و قابل تأمل بود، گفت: امام خميني(ره) مي فرمايد، مجلس در رأس همه امور و عصاره ملت است و مانند مدرس ها بايد به مجلس بروند از اين رو، اين حركت برخي از نمايندگان مجلس ضربه سختي به حيثيت ملت ايران بود.

نماينده ولي فقيه در كاشان تأكيد كرد: اين افراد بايد كتبا از پيشگاه ملت و رهبر معظم انقلاب و به ويژه از پيشگاه شهدا، جانبازان، آزادگان و عموم ملت ايران عذرخواهي و استغفار كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها