مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان:

هشتمین دوره طرح ولایت استانی در دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود

هشتمین دوره طرح ولایت استان کرمان با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان به مدت ۱۰ روز در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار می گردد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۶۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان  در را بطه با برگزاری هشتمین دوره طرح ولایت استانی گفت: این دوره با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان به مدت ۱۰ روز در محل دانشگاه آزاد کرمان برگزار می گردد.
 
وی افزود: طرح ولایت استانی با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای  بصیرت‌دهی بیشتر دانشجویان نسبت به مبانی‌اندیشه اسلامی برگزار می شود.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان خاطرنشان کرد: در دوره طرح ولایت تاکید بر پرورش نیروهای طراز انقلاب است که این مهم با آموزش مبانی اسلامی و بحثهای تشکیلاتی با استفاده از اساتید مطرح از موسسه امام خمینی و سازمان بسیج دانشجویی انجام می پذیرد.
 
بهروز یکی از ضروریات برگزاری طرح ولایت را تحکم بخشیدن به اندیشه های ناب اسلامی دانشجویان و تجهیز آنان به علم و معرفت دینی دانست و گفت: اشاعه تفکر و فرهنگ بسیجی در دانشگاه٬ مقابله با شبیخون فرهنگی٬ گسترش معرفت و بصیرت دینی بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) از ضروریات برگزاری طرح ولایت هستند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات