امیر جهانشاهی، مردم را یکی از مهم‌ترین عناصر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با ایستادگی و مقاومت به الگوگیری از شهدا پرداخته و با تعهد به همراه تخصص، ازخودگذشتگی و دشمن‌شناسی به مدیریت جهادی و پیشرفت در همه زمینه‌‎های دفاعی، صنعتی و اقتصادی رسیدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۵۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امیر سرتیپ علی جهانشاهی در بیست و چهارمین جشنواره اشک و لبخند وِیژه شهیدان روستای ییلاقی نیاک بخش لاریجان مازندران اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا بسیار مهم بوده و علاوه بر یادآوری رشادت و دلیرمردی‌ها باعث می‌‎شود تا نسل جوان و نوجوان الگوی مناسبی را بیابد.

وی با اشاره به اقتدار و درخشش انقلاب اسلامی ایران در دنیا، افزود: بسیاری از انقلاب‌های دنیا پس از پیروزی نتوانستند مستحم بمانند و به دلیل نداشتن رهبر قوی با شکست روبرو شدند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه امروزه دشمنان انقلاب اسلامی به اقتدار رهبر معظم انقلاب اعتراف دارند، بیان کرد: دشمنان این روزها تمام توان و تلاش خود را برای تضعیف ایران به کار گرفته و در این راه با استفاده از جنگ نرم، جنگ‌های نیابتی و ترکیبی مشغول به فعالیت هستند.

این مسؤول با بیان اینکه روز به روز شاهد افزایش اقتدار و ابهت ایران اسلامی در منطقه و بین دیگر کشورهای دنیا هستیم، یادآور شد: عزت، سربلندی، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های آنها، بیانات و منویات رهبر انقلاب و آمادگی کامل و شبانه‌روزی نیروهای مسلح هستیم.

سرتیپ  جهانشاهی، مردم را یکی از مهم‌ترین عناصر انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: مردم با ایستادگی و مقاومت به الگوگیری از شهدا پرداخته و با تعهد به همراه تخصص، ازخودگذشتگی و دشمن‌شناسی به مدیریت جهادی و پیشرفت در همه زمینه‌‎های دفاعی، صنعتی و اقتصادی رسیدند.

امیر سرتیپ علی جهانشاهی با اشاره به نقش بارز و کارآمد امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: با رحلت امام راحل سکان هدایت انقلاب به دست مقام معظم رهبری قرار گرفت که معظم‌له بسیار باایمان، با تقوا و شجاع هستند و در اوج قاطعیت، علم به مسائل روز و آگاهی نسبت به همه علوم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و فناوری توانستند بهترین و قدرتمندترین فرماندهان جهان را به نام خود رقم بزنند.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با اعلام اینکه امروز کشور ما از کشورهای برجسته در عرصه‌های مختلف است، یادآور شد: باید ما آمادگی رزمی و دفاعی ایران اسلامی را به رخ کشورهای جهان و زروگویان استکباری بکشانیم.

این مسؤول با بیان اینکه ائتلاف صهیونیستی، سعودی و آمریکایی برای ایران‌هراسی در منطقه به شکست منجر می‌شود، گفت: دولت ترامپ هم این روزها سیاست‌های خصمانه و تنش‌آفرینی علیه ایران در نظر گرفته و با القای اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی پیشگیری از نفوذ قدرت منطقه‌ای ایران در خاورمیانه را دارد و در این مسیر ائتلاف سه‌جانبه صهیونیستی، سعودی و آمریکایی را بنیان نهاده است.

وی با تأکید بر سفر منطقه‌ای ترامپ به خاورمیانه به همراه قرارداد فروش میلیارد دلاری سلاح به عربستان، ادامه داد: آمریکا در فکر معرفی کشور مرتجع عربستان سعودی به عنوان نماینده جعلی‌اش در منطقه است تا با درگیری‌های منطقه‌ای بتواند مقداری از فشارهای کشورهای مسلمان علیه رژیم غاصب اسرائیل را کاهش دهد.

امیر جهانشاهی متذکر شد: ایران اسلامی از گذشته تاکنون توانسته بارها ابهت غرب و شرق را در هم بشکند و نخستین گام در این میدان با پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها