آغاز برنامه های ویژه در«هفته برنامه های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان»
«هفته برنامه های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» در آخرین هفته از ماه مرداد بر پا می شود که جشنواره "چندقدم تا آسمان2" یکی از مهمترین برنامه های ورزشی اتحادیه در این هفته می باشد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۴۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ،دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: توجه به برنامه های ورزشی به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های حوزه تربیت نوجوان و جوان -چه در حوزه تربیت جسمی و بدنی و چه در حوزه تربیت روحی و معنوی- همواره مورد تاکید ائمه معصومین (علیهم السلام) بوده است؛ که این اهمیت در کلام مقام معظم رهبری  نیز به وضوح و روشنی قابل دریافت است.
وی گفت: در راستای همین رسالت، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اقدامی هماهنگ  و سراسری، هفته آخر مرداد ماه (21 الی 28 مرداد) را به عنوان «هفته برنامه های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان» نامگذاری کرده است تا علاوه بر برگزاری برنامه های ورزشی متنوع با رویکرد تربیتی، به جریان-سازی در مورد این موضوع مهم اما مغفول مانده، در بین دانش آموزان و اعضای انجمن اسلامی بپردازد.
طی این هفته اعضای انجمن اسلامی دانش آموزان در فضایی کاملا تشکیلاتی و با محوریت شبکه پشتیبان، برنامه¬های ورزشی، را برگزار خواهند نمود.
علامتی خاطرنشان کرد: مهمترین بخش این برنامه جشنواره فرهنگی- تشکیلاتی- ورزشی "چندقدم تا آسمان2" با هدف جریان سازی فعالیت های اتحادیه در حوزه برنامه های ورزشی – تشکیلاتی و همچنین توجه به سلامت جسمانی و تقویت قدرت بدنی اعضای انجمن های اسلامی با همکاری اتحادیه استان اردبیل و با حضور 300 نفر از اعضای قرارگاه ملی پسران و برخی از مسئولین انجمن های اسلامی مدارس سراسر کشور از 22 لغایت 25 مرداد ماه سال جاری در استان اردبیل برگزار خواهد شد. یکی از مهم ترین برنامه های این جشنواره صعود به قله 4811 متری سبلان خواهد بود.
وی گفت: جشنواره فرهنگی- تشکیلاتی- ورزشی "چندقدم تا آسمان2" بخشی از فعالیت های هفته برنامه-های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می باشد که همزمان با هفته پایانی مرداد ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: والیبال ، شنا بازی ها و ورزش های سنتی، همایش پیادهروی دانش آموزان پسر به همراه پدران ، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه اعضاء انجمن های اسلامی مدارس از دیگر برنامه های هفته برنامه های ورزشی در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می باشد
لازم به ذکر است که در هفته برنامه های ورزشی، اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان در فضایی کاملا تشکیلاتی و با شور و نشاط خاص، برنامه های ورزشی را در شهر و استان خود برگزار خواهند نمود.
ارسال نظرات