خبرهای داغ:
به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی:

دومین شب خاطره دفاع مقدس در تبریز برگزار می شود

سرپرست حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری دومین شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان هشت سال جنگ تحمیلی به کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۴۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، جواد کریم نژاد با اعلام این خبر گفت: دومین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز سه شنبه 24 مرداد ماه سال جاری راس ساعت 16:30، به همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های شهدا، مسئولان و عموم مردم در محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: جامعه ما در وضعیت کنونی که تحت فشار دشمنان قرار دارد، به تبیین و ترویج هرچه بیشتر این فرهنگ نیازمند است.

کریم نژاد با بیان اینکه مراسم شب خاطره یکی از برنامه های این حوزه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بیان کرد: در دومین برنامه شب خاطره چهار تن از چهره های شاخص استان که در دوران دفاع مقدس اسیر شده بودند به ذکر خاطره ای از آن ایام خواهند پرداخت.

برنامه فوق به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و موسسه پیام آزادگان برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها