مسئول آموزش بسیج دانشجویی استان با اشاره به حضور ۲۵۰ دانشجو استان یزد در دوره های تربیتی – تشکیلاتی طرح ولایت و شهید چمران بسیج دانشجویی افزود: هدف اصلی این دوره ها تربیت کادر طراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۲۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، محمد حسن رحیمی مسئول آموزش و طرح ولایت بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به استقبال دانشجویان دانشگاه های استان از دورهای تربیتی و تشکیلاتی بسیج دانشجویی اظهار داشت: در تابستان جاری بیش از ۲۵۰ دانشجو دختر و پسر استان در دوره های استانی وکشوری طرح ولایت و دوره شهید چمران حضور یافتند.

رحیمی دوره طرح ولایت را یکی از غنی ترین دور های تربیتی دانشجو در کشور دانست و  افزود: این تعداد دانشجو پس از مصاحبه و طی مراحل گزینش جهت حضور در این دوره ها انتخاب شدند و انتظار می ورد دانشجویان با استفاده مفید و بهره گیری صحیح از این دوره ها بتوانند به عنوان نیروی تراز انقلاب اسلامی در دانشگاه ها فعال تر و تاثیر گذارتر باشند.

مسئول طرح ولایت بسیج دانشجویی استان ادامه داد: دوره طرح ولایت استانی طی 12 روز در مشهد مقدس برگزار شد که دروه خواهران دانشجو ابتدا هفته به کار خود پایان داد و دوره برادارن فردا با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد یافت.

وی اضافه کرد: در این دوره آموزش و تقویت مبانی فکری و اسلامی مباحث متنوع و مفید تربیتی، تشکیلاتی، معرفتی و بصیرتی توسط اساتید مطرح کشوری از جمله اساتید دانشگاه علوم  رضوی و اساتید انتشارات صهبا و حوزه علمیه قم ارائه شد و علاوه بر این دانشجویان در جلسات هم اندیشی به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف پرداختند.

رحیمی با اشاره به ضرورت تربیت و آموزش جوانان دانشجو مستعد به عنوان آینده سازان این کشور اذعان کرد: یکی از نیاز های امروز کشور برای دست یابی به آرمان های انقلاب و تحقق اهداف نظام وجود کادری انقلابی و با روحیه جهادی است و مأموریت اصلی بسیج دانشجویی نیز تربیت کادر طراز انقلاب اسلامی است.

وی همچنین با بیان توضیحاتی پیرامون دوره شهید چمران افزود: این دوره در شهرستان رامسر در حال برگزاری است و دانشجویان بسیجی در دوره تربیتی-مهارتی شهید چمران با اصول و روش های مدیریت و آموزش صحیح گروه های دانشجویی آشنا می شوند.

ارسال نظرات