خبرهای داغ:
با راه‌اندازی اتحادیه و اتاق اصناف صورت می‌گیرد:
مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه گفت: با راه‌اندازی اتحادیه و اتاق اصناف در این شهر 4 هزار فرصت شغلی برای جوانان این شهر ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۹۹
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هوشنگ حیدری مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیه در جلسه بسیج اصناف که صبح امروز(شنبه) با حضور حجت‌الاسلام سیدمرتضی فاطمیان امام جمعه، اعضای شورا اسلامی شهر اقبالیه و مسئولان شهری در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: این شهر دارای هفت هزار نفر جمعیت بوده و چهار هزار نفر کسبه داشته که در این شهر فعالیت می‌کنند و به‌دلیل نداشتن اتحادیه و اتاق اصناف با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند.

وی افزود: اگر در هر صنفی تعداد کسبه از مرز 70 نفر بگذرد، می‌توانند اتحادیه تشکیل دهند و با دریافت مجوز از بازرگانی استان اقدام به راه‌اندازی اتاق اصناف کنند که این امر صدور پروانه کسب، تمدید و نظارت بر کسبه شهر را آسان می‌کند.

مسؤول اصناف شهرداری شهر اقبالیهبا بیان اینکه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی این شهر هم از هیچ تلاشی در راستای تأمین خواسته‌ها و مطالبات کسبه‌ها دریغ نمی‌کند، ادامه داد: تمام اقدامات در جهت رفاه کسبه‌ها صورت می‌گیرد تا شرایط بهتری برای ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان فراهم شود.

حیدری تصریح کرد: با راه‌اندازی اتحادیه و اتاق اصناف در شهر اقبالیه چهار هزار فرصت شغلی برای جوانان در این شهر ایجاد می‌شود.

این مسؤول عنوان کرد: در این راستا با بررسی‌های صورت گرفته مصوب شد که اتحادیه‌ مستقلی در حوزه‌های مختلف تشکیل شود و برای تشکیل این اتحادیه جلساتی برگزار شده که با حمایت امام جمعه شهر اقبالیه پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها