خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار دامغانی در جمع شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود گفت: باید به صورت واقعی از دانش آموزان در برنامه های بسیج استفاده و نقش دهی نماییم چرا که این افراد آماده قبول مسئولیت هستند و باید آنها را برای آینده انقلاب آماده و کادرسازی نماییم.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۸۸
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جلسه جمع بندی نظارت ستادی از بسیج دانش آموزی حوزه ایمان که با حضور شورای مدیران ناحیه و شورای بسیج دانش آموزی حوزه ایمان برگزار شد در سخنانی با تاکید بر چهار راهبرد بسیج دانش آموزی اظهار کرد: اولین راهبرد بسیج دانش آموزی هویت دهی به دانش آموزان بسیجی در داخل مدرسه است که این موضوع با طرح یاوران ولایت و انتخاب دانش آموز به عنوان فرمانده و چینش شورا و بکارگیری دانش آموزان در مدیریت بسیج در جهت انجام است و باید حمایت شود.

وی افزود: توجه ویژه در حوزه فضای مجازی نکته دومی است که باید در بسیج دانش آموزی مورد توجه و دقت باشد چرا که امروز دشمن در فضای مجازی تلاش دارد تا افراد و به خصوص نسل نوجوان و جوان را جذب کند و باید در این فضا که به فرموده رهبر انقلاب به اندازه انقلاب اسلامی اهمیت دارد وارد شد.

دامغانی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم با ایجاد گروه و کانال در این فضا به ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی بپردازیم و دانش آموزان علاقمند و با استعداد را شناسایی و از آنها در این فضا و اثرگذاری در آن بهره ببریم.

وی با اشاره به توجه به مدارس ابتدایی گفت: امروز باید سرمایه گذاری را از مدارس ابتدایی انجام دهیم چون که شخصیت بچه ها در این دوران است و تاکید رهبر انقلاب و امام راحل نیز توجه به دبستان است و ما نیز باید تفکر بسیجی را از ابتدایی در دانش آموزان بسط و گسترش و ترویج نماییم.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه باید هویت بخشی و نقش دهی به دانش آموزان را جدی بگیریم بیان کرد: باید به صورت واقعی از دانش آموزان در برنامه های بسیج استفاده و نقش دهی نماییم چرا که این افراد آماده قبول مسئولیت هستند و باید آنها را برای آینده انقلاب آماده و کادرسازی نماییم.

وی تاکید کرد: بکارگیری دانش آموزان در برنامه های مختلف سبب می شود قدرت اعتماد به نفس آنها برای قبول مسئولین بالا رفته و از هم اکنون مسئولیت پذیر شوند و برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی آمادگی پیدا کنند.

لازم به ذکراست در این برنامه شورای مدیران ناحیه از رده های هم طراز خود نسبت به فعالیت های سال 96 نظارت انجام دادند و در جلسه جمع بندی به ارائه مشکلات و کمبودهای برنامه ها و رائه راهکار رفع آنها پرداختند.

خاطر نشان می شود نظارت ستادی شورای مدیران سپاه شاهرود از حوزه و کانون ها و اقشار بسیج در سال 96 در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها