خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
عضو شورای اسلامی شهرستان نطنز در آیین تجلیل از خبرنگاران:
غلامرضا علیرحیمی گفت: فعالیت خبرنگاران و پیگیری مطالبات مردمی، مسئولین را بیدار نموده و توجه آنان را به رفع مشکلات جلب کرده است.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۸۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، آیین تجلیل از خبرنگاران بعدازظهر روز چهارشنبه 18 مرداد ماه بمناسبت شهادت شهید خبرنگار صارمی و روز خبرنگار با حضور سید محسن تجویدی شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، همسر شهید خبرنگار محمد کریمی خبرنگار روزنامه کیهان و خبرنگاران شهرستان نطنز در شهرداری برگزار شد.

غلامرضا علیرحیمی رئیس شورای اسلامی شهرستان و عضو شورای اسلامی شهر نطنز با تبریک روز خبرنگار و خیر مقدم به پیشکسوتان عرصه خبر اظهار داشت: روحیه خبرنگاران به جسارت در بیان و قلم آنهاست چراکه آنان بدون رودربایستی و شهامت بسیار مشکلات و حرف مردم را بیان می کنند و همین باعث شده خبرنگاران پل واسطی بین مردم و مسئولین باشند.


عضو شورای اسلامی شهر نطنز تصریح کرد: یادمان باشد همه انسانها زیان کارند به جز سه دسته از کسانی که عمل صالح انجام میدهند، انسانها را به حق و به صبر توصیه می کنند؛ پس لازم است مراقب برخی آفت ها باشیم.

وی اضافه کرد: این روزها جمعیت خبرنگاران به واسطه فعالیت های مجازی بیشتر شده که آن را به فال نیک می گیریم؛ این امر موجب شده برخی با مدیریت کانال های خبری حق را دنبال کنند و خواسته های مردم را از مسئولین مطالبه کنند.

علیرحیمی خاطرنشان کرد: بحمدالله فعالیت خبرنگاران و پیگیری مطالبات مردمی، مسئولین را بیدار نموده و توجه آنان را به رفع مشکلات جلب کرده است؛ این نقطه امید است که هویتی به جامعه خبرنگاری داده است.

وی افزود: از سید محسن تجویدی شهردار نطنز تقدیر و تشکر می کنیم که بیشترین تعامل را با خبرنگاران داشته اند و مطالبات حق را پیگیری و به مطالبات ناحق پاسخ داده اند.

عضو شورای اسلامی شهرستان نطنز گفت: روابط عمومی شهرداری نطنز را می توان از جمله فعالترین واحدها در شهرداری و کلیه ارگانها و نهادها ذکر کرد که جای تشکر دارد.

وی در پایان گفت: مجموعه شهرداری نطنز به گونه ای مظلوم واقع شده و صحبت از توجه بیشتر به فعالیت های فرهنگی است اما به طور عینی می توان مشاهده کرد شهرداری نطنز طی چهار سال گذشته فعالیت های عمرانی بسیاری داشته که می توان به پروژه دوشنبه بازار، پیاده رو سازی، مرکز معاینه فنی، پارک سرچشمه، بلوار آزادگان، کتابخانه امیرالمومنین، پارکهای محله و... اشاره کرد.
ارسال نظرات