خبرهای داغ:
امیر حسین سیف پور
عضو شورای اسلامی شهر نطنز درآیین تجلیل از خبرنگاران:
کوچه فاره گفت:خبرنگاری حرفه ای پر استرس و حساس است و خبرنگاران امانت داران مردم هستند؛ آن چیزی را که مشاهده می کنند باید به سمع و نظر مردم برسانند و مخاطبینی که پیام ها را می خوانند نیز برداشت های متفاوتی دارند
کد خبر: ۸۹۰۰۳۸۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، آیین تجلیل از خبرنگاران بمناسبت شهادت شهید خبرنگار صارمی و روز خبرنگار با حضور سید محسن تجویدی شهردار نطنز، اعضای شورای اسلامی شهر، همسر شهید خبرنگار محمد کریمی خبرنگار روزنامه کیهان و خبرنگاران شهرستان نطنز در شهرداری برگزار شد.

عباس کوچه فاره عضو شورای اسلامی شهر نطنز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاری حرفه ای پر استرس و حساس است و خبرنگاران امانت داران مردم هستند؛ آن چیزی را که مشاهده می کنند باید به سمع و نظر مردم برسانند و مخاطبینی که پیام ها را می خوانند نیز برداشت های متفاوتی دارند.

وی افزود: خبرنگاری همانند شغل های معلمی و فرهنگی بسیار حساس است و امیدواریم این عزیزان بتوانند در رسالت خبری خود دقت داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر نطنز تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان نطنز در چهار سال گذشته با زحمات خود توانستند سوالات و ابهامات مردم را برطرف کنند و از طرف دیگر حرفهای مسئولین را به مردم انتقال بدهند.

وی افزود: جا دارد از سید محسن تجویدی شهردار نطنز تقدیر و تشکر کنیم که با مدیریت و تلاش بی وقفه همراه شورای شهر خواسته ها و نیاز های مردم را که در توان شهرداری بود برطرف کرد.

کوچه فاره خاطرنشان کرد: بحمداله از پتانسیلهای فرهنگی و هنری در نطنز به نحو احسن استفاده شده و خواسته های مردم در حوزه فرهنگ در کنار اجرای پروژه های عمرانی اجابت شده است.

وی در پایان از علی مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تقدیر و تشکر نمود که در مدت فعالیت خود ارتباط خبرنگاران و مسئولین را پایدار نگاه داشته است.
ارسال نظرات