خبرهای داغ:
برنامه سفر با رادیو ویژه معرفی جاذبه های مذهبی، گردشگری و تاریخی شهرستان نطنز روز پنجشنبه 19 مرداد از رادیو اصفهان پخش شد .
کد خبر: ۸۹۰۰۳۸۰
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز، جواد گلشیرازی گزارشگر برنامه های سفر با رادیو و محله جوانی روز چهارشنبه 18 مرداد ماه به نطنز سفر کرد و ضمن تهیه گزارشی از جاذبه های گردشگری نطنز و گفتگویی کوتاه با جوانان شهر نطنز داشت.

این گزارشگر توانمند رادیو اصفهان گفت : برنامه سفر با رادیو تلاش می کند شهرستانها و شهرها و روستاهای استان اصفهان را برای شناخت بیشتر مخاطبان معرفی کند، این برنامه هر هفته میهمان یکی از شهر یا روستاهای اطراف می شود تا ویژگیهای فرهنگی ،گردشگری ، علمی ، تاریخی ، اجتماعی و ... این مناطق را معرفی کند .

وی افزود : برنامه محله جوانی هم با موضوعات مرتبط با جوانان در رادیو اصفهان تهیه و پخش می شود. در این برنامه هر هفته از دیدگاه جوانان به موضوعاتی پرداخته می شود.گزارش ، نمایش ، ترانه ، خبر ، ارتباط و پیامک از جمله بخش های این برنامه می باشد. همچنین در بخش دیگر از این برنامه قسمت هایی از سریال ها ی طنز میکس و نظر مخاطبان در خصوص موضوع برنامه پرسیده شد .

برنامه سفر با رادیو ویژه معرفی جاذبه های مذهبی، گردشگری و تاریخی شهرستان نطنز روز پنجشنبه 19 مرداد ماه از رادیو اصفهان پخش شد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها