خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

لزوم تعامل و حمایت نمایندگان مجلس از رسانه ملی

به مناسبت روزخبرنگار رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۷۷
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در این دیدار آقای طاهرخانی ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات رسانه ملی و صداوسیمای مرکز قزوین در عرصه خبر و  اطلاع رسانی تشکر و قدردانی کرد و افزود: رسانه ی ملی و صداوسیمای مرکز قزوین عملکرد مطلوبی داشته اند که باید از دست اندر کاران آنان تشکر و قدردانی کرد.

طاهر خانی در ادامه بر لزوم تعامل سازنده صداوسیما و مجلس و همچنین حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رسانه تأکید کرد.

اسکندری نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با اشاره به اهمیت خبرو اطلاع رسانی در توسعه جوامع از نقش صداوسیما و همچنین خبرنگاران در این عرصه قدردانی و تجلیل کرد.

معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم دراین دیدار ضمن قدردانی از حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در صداوسیمای مرکز قزوین به سرمایه گذاری قدرتهای جهان در عرصه رسانه اشاره و تصریح کرد: تخصیص اعتبارات هنگفت از سوی قدرتهای جهان به رسانه وتلاش آنان برای مهندسی افکار عمومی از طریق رسانه بیانگر اهمیت و جایگاه این ابزار اثرگذار است که باید نسبت به این موضوع بیش از پیش هوشیار بود.

معصومی فر همچنین رسانه ی ملی را پیشگام عرصه ی جنگ نرم با نظام سلطه دانست و خواستار حمایت هرچه بیشتر از رسانه برای مقابله با تهدیدات قدرتهای جهان و همچنین تحقق سیاست های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی دراین عرصه شد.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها