به منظور تدارک برگزاری اردو جهادی در روستای هارونی ابرکوه صورت گرفت؛
این دیدار ها به منظور ایجاد شرایط همکاری و تعامل بیشتر جهادگران با ادارات و مسئولین ذی ربط به منظور خدمت رسانی بهتر و منسجم تر و آشنایی بیشتر دانشجویان با معضلات، شرایط و فرصت های منطقه هدف گروه جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۳۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از یزد، جمعی از دانشجویان بسیجی گروه جهادی سبیل الله دانشگاه آزاد یزد با حضور در شهرستان ابرکوه با برخی از مسئولین این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

گفتنی است این دیدار ها به منظور ایجاد شرایط همکاری و تعامل بیشتر جهادگران با ادارات و مسئولین ذی ربط به منظور خدمت رسانی بهتر و منسجم تر و آشنایی بیشتر دانشجویان با معضلات، شرایط و فرصت های منطقه هدف گروه جهادی برگزار شد.

رسولی فرماندار، علوی مسئول مرکز بهداشت، غیب الهی از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ابرکوه و حسنی مسئول مرکز آموزش فنی حرفه ای از جمله مسئولانی بودند که دانشجویان جهادگر با آن ها دیدار کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است اردو جهادی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد یزد از فردا با حضور این دانشجویان با حضور در روستای هامونی بخش بهمن شهرستان ابرکوه آغاز خواهد شد.

دانشجویان در این اردو ۱۰ روزه به ارائه خدمات متنوع فرهنگی و آموزشی، درمانی و بهداشتی و کارآفرینی و اقتصادی به مردم شریف روستای کمتر توسعه یافته هامونی خواهند پرداخت.
 
photo_2017-08-11_10-30-51.jpg

photo_2017-08-11_10-19-55-(1).jpg
ارسال نظرات