کد خبر: ۸۹۰۰۲۸۵
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، قربانی با  اشاره به اقدامات سپاه در عرصه های محرومیت زدایی گفت: امسال در دهستان ذوالفقار با محوریت 34 روستا در 11 عرصه، 64 پروژه خدمت رسانی پیش بینی شده که توسط این نهاد انجام می شود.

 

 در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز بر ارزش، نقش و جایگاه خبرنگار از لحاظ  تاریخی، دینی و اجتماعی پرداخت.

 

حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور همچنین بر امانتداری، نشر اخبار دقیق و صحیح، داشتن دیدگاه متواضع و ایجاد آرامش در جامعه، ترویج اسوه های اخلاقی، اجتماعی، علمی و سیاسی به عنوان شاخصه های مورد نظر خبرنگاران تاکید کرد.

 

 هاشم پور با اشاره به اهمیت و حفظ امنیت ملی و ترویج و تقویت آن در جامعه، حفظ ارزش های اساسی جامعه را یکی از موارد مهم برای رسیدن به آرامش جامعه دانست.

 

وی بر نقش همکاری و خدمت رسانی سپاه در کنار دولت به مناطق محروم پرداخت و گفت: سپاه سقز در زمینه های تامین آب شرب، راه سازی، پزشکی و بهداشتی، تعمیر و بازسازی مساجد، احداث خانه معدوم، خانه عالم، غسالخانه و... اقداماتی به  انجام رسانده و یا در حال انجام است.

 

هاشم پور در پایان اظهار داشت: سپاه سقز در سال 95 در 41 عرصه از جمله گاوداری، پرورش قارچ، زنبورداری، صنایع دستی، باغداری، پرورش ماهی، گلخانه و... تسهیلات خاصی به مبلغ 6 میلیارد و 845 میلیون ریال در شهر سقز پرداخت کرده است و همچنین در سالجاری در حوزه های مختلف اقداماتی شروع کرده و این روند ادامه دارد.

 

انتهای پیام/7727

ارسال نظرات