304 دانش آموز دختر و پسر بانه ای به مناطق عملیاتی کردستان به شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۷۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱




به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  304 دانش آموز دختر و پسر بانه ای در قالب دو کاروان جداگانه  به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور در شهرهای مریوان و سنندج اعزام شدند.

 

 سرهنگ مصطفی سلیمانی فرمانده سپاه بانه در حاشیه اعزام این کاروان ها اظهار داشت: این دانش آموزان در قالب دو کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرهای سنندج و مریوان بازدید خواهند کرد.

 

 وی افزود: یک کاروان شامل دانش آموزان پسر و یک کاروان نیز شامل دانش آموزان دختر است که با هر کاروان یک روحانی، یک راوی به همراه مدیر مدرسه اعزام خواهند شد.
 

سلیمانی تصریح کرد: دانش آموزان پسر از بانه به مقصد سنندج اعزام و پس از بازدید از تپه الله اکبر و باشگاه افسران، شب را در رزمایش فرهنگی مردان آسمانی شرکت خواهند کرد و فردای آن روز به شهرستان مریوان رفته و از قدمگاه شهدا و همچنین یادمان شهدای گمنام این شهر بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نیز به شهر بانه باز خواهند گشت.

 

 فرمانده سپاه بانه در خصوص اردوی راهیان دانش آموزی دختر نیز گفت: کاروان دانش آموزان دختر در ابتدا از یادمان شهدای گمنام سیران بند بازدید و در صورت امکان از یادمان دفاع مقدس بوالحسن این شهرستان نیز دیدن خواهند کرد و بعد از ظهر بانه را به مقصد اردوگاه شهید بروجردی در سنندج ترک خواهند کرد.

 

 وی گفت: فردای آن روز نیز دانش آموزان دختر اعزامی از بانه از تپه الله اکبر و باشگاه افسران در سنندج نیز بازدید خواهند کرد و بعد از ظهر سنندج را به مقصد بانه ترک خواهند کرد.

 

 سلیمانی اردوهای راهیان نور را از جمله کارهای فرهنگی ارزشمند در برابر هجمه های فرهنگی غرب برشمرد و برای اجرای هر چه بهتر این اردوها تاکید کرد.

 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات