امام جمعه بهاباد در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 23 مرداد به عنوان روز مقاومت وهمراهی با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین گفت : تنها راه نجات امت اسلامی دربرابر دشمنان مقاومت و ایستادگی است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۵۲
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بهاباد، به 23 مردادماه روز مقاومت و همراهی با مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و اظهار داشت: تنها راه نجات مردم فلسطین و امت اسلامی در مقابل دشمنان و شیاطین، مقاومت و ایستادگی در برابر آنهاست.

امام جمعه بهاباد به مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام در طول 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: مقاومت و ایستادگی رزمندگان و ملت شریف ایران در طول 8 سال دفاع مقدس‌، پیروزی در جبهه‌های حق علیه باطل را به دنبال داشت.

وی به 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: آزادگان اسطوره‌های صبر و مقاومتند که در برابر شکنجه‌های دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه باید روحیه آزادمردی در جامعه حفظ شود، گفت: آزادگان کسانی بودند که در مقابل دشمنان و بیگانگان باج ندادند و حتی حاضر به مصاحبه با خبرنگار بی‌حجاب نیز نشدند و با این کار روحیه آزادمردی خود را حفظ کردند.

دهقانی به 21 مرداد روز حمایت از صنایع خرد و کوچک در شهر‌ها و بخش‌ها و روستا‌ها اشاره کرد و افزود: مسئولانی که در امر گره‌گشائی از کارگاه‌ها و صنایع کوچک در شهر‌ها باشند و توجه بورزند، مصداق این است که خود به عنوان سربازی در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که به ملت و مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال که از سوی مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده اشاره کرد و در ارتباط با لزوم حمایت از صنایع کوچک و خرد گفت: حمایت از صنایع کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امری ضروری است.

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه آن چیزی که در جامعه اشتغال ایجاد می‌کند و طبقات پایین را بهره‌مند می‌سازد صنایع کوچک هستند، افزود: باید دولت این صنایع را تقویت کند که علاج رکود اقتصادی همین صنایع کوچک هستند.

امام جمعه بهاباد با اشاره به حواشی روز تحلیف و عکس سلفی برخی نمایندگان مجلس با موگرینی افزود: این کار تحقیرآمیز بود و در شان و جایگاه نمایندگان مجلس نبود.

ارسال نظرات