خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۰۰۲۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
جت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد ضمن بیان مناسب ها در هفته آینده افزود: شنبه ۲۱مرداد مصادف است با روز حمایت از صنایع کوچک که یکی از مشکلات اساسی دولت های مختلف این بود که نتوانستند به این سوال که چرا صنایع حمایت نمیشوند پاسخ دهند و جامه عمل بپوشانند که لازمه پیشبرد اهداف اقتصادی کشور هم  است و آن را عملی کنند و موسساتی که منابع خود را از باغملک تامین می کنند وظیفه دارند که بیایند پای کار و مشکلات جوانان بیکار شهرستان را رفع نمایند. 

وی ادامه داد: بانک ها و موسسه ها در برخی از زمینه ها در شهرستان ضعیف عمل می کنند ، این رویه خوبی نیست که مردم باید از طرف فرماندار، امام جمعه و... نامه ببرند تا کارشان انجام شود.

خطیب جمعه باغملک با اشاره به روز تشکل ها و مشارکت اجتماعی همیشه زنده بودن جامعه و پویایی جامعه را مدیون مشارکت اجتماعی دانست و  بعنوان مثال امر به معروف و نهی از منکر را طرح کردند و از طلاب خواستند که بیشتر از سایر مردم در این زمینه تلاش کنند. 

امام جمعه شهرستان در پایان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه شهید حججی عنوان کرد: یکی از جنایات اخیر آمریکا شهید کردن جوان ۲۵ساله اهل نجف آباد بوده است که به طرز فجیع وی را به شهادت رساند که این شهید عزیز در مسیر اهل بیت و مکتب شیعه حرکت کرد و به مقام بزرگ شهادت نائل آمد و این برای جوانان ما مهمترین سند برای شعار مرگ بر آمریکا میباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها