خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: آنچه که در متن جامعه اشتغال ایجاد می کند وطبقات پایین را بهره مند ساخته وبه تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند حمایت از صنایع کوچک است.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۴۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفائی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد وگفت: آنچه که  در متن جامعه اشتغال ایجاد می کند وطبقات پایین را بهره مند ساخته وبه تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند و اثر تحریم ها را ازبین برده ویا کاهش  می دهد توجه به صنایع کوچک است که باید به این مسئله توجه شود.

وی با بیان اینکه مردم وظیفه خودرا در انتخابات انجام دادند، تصریح کرد: بعد از انتخاب وزرا در دولت جدید مردم منتظر تحقق انتظارات خود از دولت وعمل به وعده ها هستند.

صفائی پور عمده مشکلات امروزکشور مسئله اقتصاد دانست وگفت: انتظار مردم بهبود معیشت، کاهش فاصله طبقاتی، حل مشکل رکود، بیکاری وفقر است و باید از کشاوزران، معادن وصنایع کوچک در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت شود.

امام جمعه میامی به سالروز ورود افتخار آمیزاولین آزادگان 8سال دفاع مقدس به میهن اسلامی اشاره کردوابراز داشت: آزادگان با اسارت خود از خون شهدا ودفاع از خو شهدا سنگ تمام گذاشتن.

وی افزود: ما از آزدگان درس فرهنگ حماسه، غیرت، انسان سازی آموختیم که در واقع آزادگان رسولان و پیام رسانان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صفائی پوربه آغاز به کار حوزه علمیه آیت الله داودی در شهرستان میامی درشهریور ماه امسال اشاره کرد ویادآور شد: رشد فکری وتوسعه علمی یک جامعه به عهده فرهنگیان است و بزرگترین نهاد فرهنگی که تولید علم ودانش می کند حوزه ها ودانشگاه ها هستند که دوستون اصلی جامعه بوده و اگر زیربنای آموزش از این دونهاد محکم باشند جامعه به سوی رشد وتعالی حرکت خواهد کرد.

امام جمعه میامی در پایان با اشاره به روز تشکل های مردم نهاد ومشارکت های اجتماعی،رشدو توسعه نیروی انسانی را مهمتری سرمایه کشور دانست و گفت: مخاطب اصلی این نامگذاری نیروی انسانی ونسل جوان است که امروز کارآمدان فردای جامعه نسل جوان ونیروی انسانی هستند  که باید مورد توجه نهادها، نهاد ها، سازمان های مردم نهادو دولت قرار بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها