فدراسیون قایقرانی آماده تأمین تجهیزات موردنیاز قایقرانان کهگیلویه و بویراحمد است.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۹۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: بیش از  23 هزار قایقران آقا و خانم ساماندهی شده در رشته‌های مختلف ازجمله کایاک، کاناپولو و روئینگ در کشور فعالیت می‌کنند.

غلامرضا امینی در نشست مجمع انتخابات هیأت قایقرانی استان در یاسوج گفت : 170 قایقران آقا و خانم کشور در رشته‌های مختلف در بازی‌های آسیایی سال 2018 جاکارتای اندونزی حضور خواهند یافت.
وی افزود: فدراسیون قایقرانی با کسب 9 مدال در بازی‌های آسیایی سال 2014 اینچئون کره جنوبی پس از فدراسیون کشتی با 12 مدال جزء موفق‌ترین فدراسیون‌ها بود.
رئیس فدراسیون قایقرانی با بیان اینکه پارسال این فدراسیون 75 اعزام برون مرزی به رقابت‌های مختلف بین المللی داشته است گفت: 300 قایق بین هیات های قایقرانی استان‌های مختلف کشور در سال 95 توزیع شد.
وی ادامه داد: تا حدود یک دهه اخیر قهرمانان ملی و یا بین المللی رشته ورزشی قایقرانی از استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و یا تهران بودند درحالی‌که هم‌اینک دیگر استان‌ها ازجمله همدان، زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی نیز دارای قایقرانان مطرحی هستند.
امینی گفت:کهگیلویه و بویراحمد دارای رودخانه‌های متعددی است و قایقرانان آن نیز در صورت حمایت لازم می‌توانند در کشور مطرح شوند.
وی افزود: این فدراسیون آماده تأمین تجهیزات موردنیاز قایقرانان کهگیلویه و بویراحمد بوده و شرط اصلی آن نیز ایجاد تأسیسات و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله ساخت استخر برای تمرین قایقرانان در زمستان است.
در این نشست سید احمد گنجی به عنوان تنها کاندیدا با کسب 16 رأی از مجموع 16 رأی مأخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته‌های مختلف است

ارسال نظرات