خبرهای داغ:
امام جمعه موقت صیدون :

مردم خوزستان در انتخابات هوای رئیس جمهور را داشتند،اما رئیس جمهور هوای مردم خوزستان را ندارد

خطیب موقت نماز جمعه صیدون گفت:مردم خوزستان در انتخابات هوای رئیس جمهور را داشتند اما رئیس جمهور هوای مردم خوزستان را ندارد و در معرفی کابینه به مجلس خوزستانی وجود ندارد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۷۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج حجت السلام والمسلمین شیخ علیرضا غروی در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته صیدون با اشاره به مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور ضمن تبریک به وی و تشکر بخاطر معرفی به موقع اعضای کابینه به مجلس خاطرنشان کرد:مردم خوزستان در زمان انتخابات با وجود نداشتن هوا اما شعار درست هوا نداریم اما هواتو داریم را سر دادند اما رئیس جمهور محترم در معرفی اعضای کابینه به مجلس هیچ فرد خوزستانی را معرفی نکرد و ما نسبت به این قضیه گلایه شدید داریم.
وی در ادامه با بیان اینکه چرا خوزستانی ها نبود در دولت سهمی نداشته باشند افزود:نه در دولت یازدهم و نه دولت دوازدهم هیچ وزیر خوزستانی وجود ندارد.آیا در خوزستان کسی در قد و قامت یک وزیر وجود نداشت؟ و یا اینکه وجود داشته از حامیان و هواداران شما نبود؟
ایشان در ادامه خطاب به رئیس جمهور گفت:شما و معاونتان فرموید گاهی برای مردم خوزستان گریه می کردید و تا صبح بیدار بودید؛چه شد در انتخاب اعضای کابینه هوای مردم خوزستان را نداشتید  و برای رای آنها ارزش و احترامی قائل نشدید.بیشترین منابع گاز و نفت و آب در خوزستان وجود دارد اما فارغ از داشتن یک وزیر در کابینه و ما نسبت به این قضیه گلایه شدید داریم و از تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران می خواهیم که این گلایه را به گوش رئیس جمهور برساند چرا که تقسیم منابع به جای اینکه ضابطه مند باشد رابطه مند شده است و تا وزیری در کابینه نداشته باشی اعتبار کافی به استان برای حل مشکلات اختصاص نمی دهند.

وی در ادامه با تبریک روز خبرنگار بیان کرد:از نظر دین اسلام خبرنگاران همان روایان و محدثین هستند که رسالت بزرگ رساندن خبر و الان پیامبر ص و ائمه به مردم را داشته اند تا مردم از دین و کلام پیامبر ص و امام خود آگاه شوند به همین خاطر از خبرنگاران عزیز می خواهیم که خبر رسانی کنند نه خبرسازی که باعث التهاب و نگرانی جامعه گردد.

غروی با اشاره به روز مقاومت اسلامی و بازگشت آزادگان سرافراز به میهن خاطر نشان کرد:روز  آزادگان روزی است که رزمندگان ما در جبهه های جنگ به اسارت دشمن بعثی در آمدند گرچه جسم و تن شان در زندان بود اما روح و آرمانشان آزاد بود و دست از آرمانهای دینی بر نداشته اند و این باید برای ما درس عبرتی برای ما باشد که در عین آزادی اسیر هوای نفس و شهوت حیوانی خود نشویم.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر قبلی شهر صیدون و تبریک به اعضای جدید گفت:امیدواریم موقع شروع به کار چند نکته را رعایت نمایند:
۱-تمام مردم شهر بدون قوم گرایی برای خدمت مورد توجه قرار بگیرند.
۲-طرح های نیمه تمام قبلی با جدیت پیگری شود بخصوص بند خاکی.
۳- اگر قرار است شهردار فعلی نباشد،شهردار بومی انتخاب کنندو اگر قوی تر از شهردار فعلی نباشد ضعیف تر از ایشان نیز  نباشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها