خبرهای داغ:
خطیب نماز جمعه اهواز گفت: متاسفانه بانک ملی انتظارات کارگران گروه ملی فولاد ایران را برآورده نکرده و با توجه به اتفاقات پیش آمده رئیس بانک ملی و وزیر مربوطه باید در مجلس پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۷۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مصلای مهدیه اهواز به مشکل کارگران گروه ملی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: از مسئولان استان خوزستان، بانک ملی و قوه قضائیه خواستاریم که هرچه سریعتر به مشکل کارگران گروه ملی فولاد ایران که امروز نیز برای حل مشکلات خود با حضور در نماز جمعه خواستار کمک هستند؛ رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه مشکل ایجاد شده فقط برای 4هزار کارگرگروه ملی نیست، افزود: مشکلات گروه ملی فولاد ایران گریبانگیر خانواده‌های کارگران نیز شده بنابراین انتظار داریم که بانک ملی و مسئولان مربوطه به طور قاطع از کارگران و خانواده‌های آن‌ها حمایت کند.

خطیب نماز جمعه اهواز گفت: متاسفانه بانک ملی انتظارات را برآورده نکرده است و با توجه به اتفاقات پیش آمده رئیس بانک ملی و وزیر مربوطه باید در مجلس پاسخگو باشند.

وی در ادامه سخنرانی خود به 21 مرداد ماه سالروز حمایت از صنایع کوچک پرداخت و عنوان‌کرد: صنایع کوچک اهمیت به سزایی دارند به طوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که مسئولان  به فکر احیای صنایع کوچک و متوسط باشند زیرا این صنایع  از ارکان اقتصاد مقاومتی هستند.

آیت‌الله حیدری در ادامه خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز به موضوع معرفی وزیران پیشنهادی از سوی رئیس جمهور پرداخت و گفت: رای اعتمادی که قرار است از سوی نمایندگان مجلس یه وزرای پیشنهادی داده شود باید بر اساس ضوابط و معیار باشد.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید هنگام دادن رأی اعتماد به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی وزیر اصلح را انتخاب کنند، بیان‌کرد: نمایندگان خوزستان باید مصالح اولیه استان به ویژه مسئله آب خوزستان را در برنامه کاری خود داشته باشند.

 جمعی از کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد ایران به‌علت پرداخت نشدن حقوق و همچنین مشخص نبودن وضعیت شرکت گروه ملی فولاد ایران با در دست داشتن  پلاکارهایی با حضور در نمازجمعه اهواز خواستار رسیدگی به مشکلات این شرکت شدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها