خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه درسپاه:

رئیس جمهوری انتظارات رهبری مبنی بر استکبارستیزی، استقلال و دفاع از مردم مظلوم را سرلوحه کار خود قرار دهد

حجت الاسلام سعیدی در خطبه های نمازجمعه شاهرود گفت: رهبر معظم انقلاب مسئولیت و رسالت حاکمیت مبانی نظام را بر عهده دارد لذا از رئیس جمهور آینده انتظار می‌رود که خواسته های ایشان مبنی بر استکبارستیزی، استقلال و دفاع از مردم مظلوم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۳۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی سعیدی در خطبه های نماز جمعه شاهرود که در حسینیه مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به رویدادهای اخیر منطقه خاورمیانه و اثرگذاری و هوشمندی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هوشمندی و تدابیر معظم له باعث ایجاد انگیزه بومی و منطقه‌ای کردن سیاست‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ شد.

وی افزود: آمریکا با خلق داعش برای نابودی ایران و امت اسلامی آمده بود اما با هوشمندی‌های رهبر معظم انقلاب و بهره‌گیری از شیوه‌های سیاسی و فرهنگی و شناسایی نقاط ضعف دشمن توانستیم توطئه‌های آن‌ها را در خارج و داخل مرزهای ایران خنثی کنیم.

سعیدی با اشاره به تنفیذ حکم رییس جمهوری خاطر نشان کرد: این تنفیذ مشروعیت الهی دادن است و این مشروعیت از سوی خداوند به پیامبر(ص) ؛ ائمه اطهار(ع) و در دوران غیبت امام زمان (عج) به فقیه جامع الشرایط داده شده است.

امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب از رییس جمهوری و ضرورت برآوردن آن ها بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مسئولیت و رسالت حاکمیت مبانی نظام را بر عهده دارد لذا از رئیس‌جمهور آینده انتظار می‌رود که خواسته‌های ایشان مبنی بر استکبارستیزی، استقلال و دفاع از مردم مظلوم را سرلوحه امور خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه امربه‌معروف وظیفه ذاتی همه افراد جامعه است، عنوان کرد: مردم خواسته‌های دینی را از مسئولان نظام مطالبه می‌کنند، کجای این کشور استفاده از شبکه‌های مجازی آزاد است؟ لذا باید همان‌گونه که حساسیت برای شیوع تب کریمه کنگو وجود دارد این امر در استفاده جوانان از شبکه‌های مجازی نیز کنترل، تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

سعیدی تاکید کرد: ما نمی گوییم که این شبکه های تعطیل شوند، بلکه باید مراقبت و کنترل شوند تا جوانان از خطرات احتمالی مصون بمانند.

وی گفت: بهره گیری از نقاط ضعف دشمنان و تبدیل نبرد نابرابر به نبرد نا متقارن موجب شده تا امروز آمریکا جرات حمله به ایران را نداشته باشد.

وی به کمبود آب آشامیدنی در شاهرود هم اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح آبرسانی از سرچشمه های قطری به شاهرود ، همه مسوولان کمک کنند تا از پدیدار شدن بحران جلوگیری شودو باید تعهدات این قرارداد تا زمانی که به مرز بحران نرسیده‌ایم، عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها