خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تنها مصرف کننده خوراک‌های فرهنگی غالباً نامطلوب، ضد دین و غیراخلاقی غرب نباشیم بلکه تولید کننده معارف و محتوی سودمند باشیم تا جایی که فضای مجازی از نیکی‌ها اشباع شود.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۳۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دامغان که با حضور باشکوه مردم دیندار این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: ملت بزرگ ایران برای پیروزی، قوام و دوام انقلاب خود خون‌های بسیار داده‌اند و نباید اجازه دهیم امروز دشمن در جنگ نرم با استفاده از فضای مجازی و ابزارهای ارتباطی خاکریرهای مذهبی و اعتقادی ما را یک به یک پشت سر بگذارد.

امام جمعه دامغان با اظهار تأسف از مشاهده برخی موارد روسری برداشتن در داخل خودروها با این ادعا که داخل خودرو حریم خصوصی است گفت: فضای داخل خودرو در حال تردد در شهر و معابر براساس قانون و البته احکام شرعی حریم خصوصی نیست، افرادی که با این قبیل اعمال و کارهایی نظیر سگ گردانی، بدحجابی و بی حجابی فضای جامعه اسلامی را آلوده می‌کنند باید برخورد جدی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع بکار دولت دوازدهم، رکود بازار و عدم رونق اقتصادی، بیکاری، فقر و مشکلات معیشتی، ناتوانی اقتصاد، کم آبی، بالارفتن سن ازدواج جوانان، مسکن، توسعه لجام گسیخته شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های فضای مجازی را از مهمترین مشکلاتی برشمرد که دولت دوازدهم باید برای حل آنها برنامه‌هایی مدون و قابل اجرا ارائه دهند.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به تأکیدات ده‌گانه رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور و کابینه جدید در مراسم تنفیذ بالاخص گره گشایی اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم و وعده رییس جمهور در ریشه کنی فقر مطلق تصریح کرد: ملت ما رییس جمهور و دولت را عملگرا و فعال در عبور از چالش‌ها و مشکلات و پایبند به وعده‌ها می‌خواهند.

امام جمعه دامغان با یادآوری برگزاری باشکوه مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور با حضور شخصیت‌ها، نمایندگان و هیئت‌های سیاسی کشورهای مختلف، پیام این حضور و شکوه را برای همسایگان، دوستان و دشمنان ایران اسلامی، امنیت و اقتدار، پایداری بر آرمان‌ها و نظام کارآمد مردم سالاری دینی برشمرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم آل سعود در منطقه شیعه نشین العوامیه کشور عربستان، اظهار داشت: سعودی‌ها این شهر 30 هزار نفری شیعه نشین که زادگاه شیخ نمر است را محاصره کردند و تا بحال 25 نفر از شیعیان را به شهادت رساندند و به بهانه بازسازی خانه صدها خانواده شیعه را تخریب کردند.

خطیب نماز جمعه دامغان با اشاره به اینکه تقریباً 15 درصد جمعیت عربستان سعودی شیعه هستند و اغلب نیز مهمترین مراکز نفتی عربستان در مناطق شیعه نشین است اما آنها در نهایت فقر و محروم از حقوق اجتماعی زندگی می‌کنند، خاطر نشان کرد: آل سعود جنایتکارترین حکومت‌های منطقه و یاری‌گر اصلی اسرائیل، استکبار و تکفیری‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها