خبرهای داغ:
امام جمعه موقت مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم توجه آحاد مسئولان کشوری در توجه به منافع عمومی جامعه گفت: تایید وزرا و هیات دولت توسط نمایندگان مجلس باید فارغ از جناح بندی ها و منافع شخصی انجام گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۱۱۵
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد  افزود: باید کسانی برای خدمت به مردم انتخاب و تایید شوند که بتوانند مشکلات مردم را رفع و دغدغه های رهبر انقلاب را در این خصوص درک کرده و اهتمام کنند.
وی ادامه داد: توجه به شایستگی ها، مدیریت و توانایی کسانی که می خواهند برای خدمت به مردم در هیات دولت باشند توسط نمایندگان ملت مورد اهتمام باشد.
حجت الاسلام محمدی راد بیان کرد: دولت و مجلس در کنار هم در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در مسیر تحقق منویات رهبری حرکت کنند.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری گفت: توجه به اقتصاد و معیشت مردم به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های ملت و رهبر انقلاب مورد توجه مسئولان کشوری قرار گیرد.
حجت الاسلام محمدی راد افزود: اتحاد، انسجام و همدلی بین آحاد ملت و مسئولان به عنوان مهم ترین وسیله دفاعی در برابر توطئه های دشمنان، امری است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: مسئولان کشوری و دولت محترم باید استکبارستیزی و توجه به این فرهنگ غالب در کشور را سرلوحه کارهای خود قرار داده و در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

خطیب موقت مراغه با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در 26 مرداد ماه با اشاره به مجاهدت های آزادگان اضافه کرد: آنان نمونه بارز غیرت و ایستادگی در برابر دشمن بودند و نشان دادند که حتی در زمان اسارات نیز از انسانیت، ایمان، باورها و میهن پرستی خود دفاع می کنند.
ارسال نظرات