مدیر کل استاندارد استان زنجان:

کفش هیدج در صورت درج استاندارد به عنوان اولین کفش دارای علامت استاندارد روانه بازار خواهد شد

اگر علامت استاندارد بر روی محصولات واحد تولیدی کفش هیدج درج شود می‌توان کفش هیدج را به عنوان نخستین کفش دارای علامت استاندارد در استان روانه بازار کرد.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹۴
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل استاندارد استان زنجان، در راستای حمایت از تولیدات داخلی و همچنین تحقق شعار" اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال" به همراه جمعی از رؤسای ادارات استاندارداستان زنجان و شهرستان ابهر از واحد تولیدی خوشه کفش هیدج بازدید نمود .

داود کارگرزاده در این بازدید با بیان اینکه توسعه کسب و کار در خوشه کفش هیدج با رعایت استاندارد ها رونق می یابد، گفت: اگر علامت استاندارد بر روی محصولات این واحد تولیدی درج شود می‌توان کفش هیدج را به عنوان نخستین کفش دارای علامت استاندارد در استان روانه بازار کرد.

مدیر کل استاندارد استان زنجان با بیان اینکه در صورت درج علامت استاندارد بر روی کفش هیدج حتی می‌توان آن را به سایر کشورها نیز صادر نمود، افزود: اداره کل استاندارد استان زنجان و شهرستان ابهر آماده ارائه آموزش‌های لازم در زمینه استاندارد سازی کفش را به متولیان امر دارند.

در ادامه نقی لو مدیر عامل کارگاه خوشه کفش هیدج نیز مشکلات و موانع موجود در روند استاندارد سازی محصولات کفش خوشه هیدج را مطرح و مدیر کل استاندارد استان زنجان راهکارهای لازم جهت رفع موانع را ارائه نمود .

در پایان بازدید، مدیر کل استاندارد استان زنجان؛ اهداف سازمان ملی استاندارد ایران را در حمایت از تولید محصولات استاندارد ایرانی و با کیفیت و همچنین طرح" پویش کالای استاندارد ایرانی میخرم" را تشریح نمود که در این راستا مدیر عامل و کارکنان این کارگاه به پویش" کالای استاندارد ایرانی میخرم" پیوستند.

ارسال نظرات