ما خبرنگار بالقوه با روحیه ی انقلابی زیاد داریم، اما رسانه انقلابی خیلی کم داریم و اگرهم داریم زمینه رشد خبرنگار انقلابی را فراهم نکرده ایم.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۹۱
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در سپاه ناحیه ابهر ضمن تبریک سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار از تک تک خبرنگاران بابت همکاری با سپاه ناحیه ابهر تشکر و قدردانی نمود.

حجت الاسلام حسین محمدی در ادامه با شاره به موضوع خبررسانی انقلابی و تفاوت آن با خبررسانی حرفه ای افزود: در خبررسانی حرفه ای فرد به دنبال ماهیگیری از هرآب گل آلودی می باشد تا مطرح و یا خبر خود را به عنوان الگو و نماد قرار دهد، اما درخبررسانی انقلابی فرد جزء برای آگاهی و تعالی نمی کوشد،زود قضاوت نمی کند، در ذکر وقایع امانت دار است و جزء حقیقت چیزی نمی گوید، متعهد به اخلاق است و آگاهی را به دعوای سیاسی تغییر نمی دهد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رسانه و مطبوعات اظهار داشت: بعضی مواقع آنقدر جایگاه رسانه و خبررسانی را پایین می آوریم که دعوای سیاسی می شود، ولی خبررسانی انقلابی این گونه نمی باشد و بدنبال اهداف بلند نظام و انقلاب می باشد و با خدا معامله می کند، مثل شهید صارمی بزرگوار که اهداف انقلابی را دنبال می کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در ادامه تصریح کرد: ما خبرنگار بالقوه با روحیه ی انقلابی زیاد داریم، اما رسانه انقلابی خیلی کم داریم و اگرهم داریم زمینه رشد خبرنگار انقلابی را فراهم نکرده ایم.

محمدی در ادامه با اشاره به لزوم بالا بردن سطح اعتقادی و معرفت نسبت به امام زمان (عج) در دوران غیبت آن حضرت، گفت: نقل است در هنگام حرکت امام حسین (ع) از مدینه به مکه هزار نفریا بیشتر همراه امام حسین(ع) بودند، اما در تاریخ داریم که فقط72 نفر در واقعه ی کربلا ماندند، الان هم در بحث ظهور هرچقدر به این مسئله نزدیک می شویم در حال غربال شدن هستیم و آن دسته از افراد هم که درجا زدند و ادعا می کردند، اما هیچ وقت این دسته از افراد عاقبت به خیر نمی شوند ،بنابراین هرچقدر ما به ظهور نزدیک می شویم، غربال می شویم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر در پایان با اشاره به مسئله غربال شدن افراد در زمان غیبت امام زمان (عج) از خداوند متعال خواست تا ما را ادامه دهنده راه واقعی شهدا قرار بدهد.

گفتنی است، همزمان با هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، مراسم گرامیداشت این روز با حضور سرهنگ فرونده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سپاه ناحیه ابهر برگزار شد.

ارسال نظرات