خبرهای داغ:
ياسر متانت
سرهنگ دوم محمود فروزاد در جمع خبرنگاران باشگاه خبرنگاران بسيج اظهار کرد: مطبوعات و جراید و خبرنگاران باید به عنوان زبان گویا و چشم بینای مردم بر عملکردهای نهادها و ارگان ها باشند.
کد خبر: ۸۹۰۰۰۱۳
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱

به گزارش خبرنگار بسيج؛سرهنگ دوم محمود فروزاد در جمع خبرنگاران افتخاری بسیج که در محل سپاه گلپایگان برگزارشد اظهار کرد: مطبوعات و جراید و خبرنگاران باید به عنوان زبان گویا و چشم بینای مردم بر عملکردهای نهادها و ارگان ها باشند خبرنگاران و اصحاب رسانه در مسیر جریان سازی انقلابی در شهرستان گام بردارند..

وی با بیان اینکه راهبرد کلی نظام مشخص است، افزود: اگر نهاد و ارگانی در عملکردش کوتاهی انحرافی داشته باشند باید توسط خبرنگاران زمینه جریان سازی انقلابی در این مسیر صورت گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت گلپایگان با اشاره به اینکه دشمن در همه عرصه ها حضور پیدا کرده عنوان کرد: ذائقه های مردم در زمینه های مختلف به خصوص فرهنگی در شهرستان در حال تغییر است.

سرهنگ دوم فروزاد با اشاره به لزوم جریان سازی فرهنگی و هشدار به مردم برای این تغییرات فرهنگی بیان کرد: خبرنگاران و جراید باید با هم افزایی و جریان سازی در مسیر جهت دهی درست به افکار مردم گام بردارند.

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت زینب(س) و امام سجاد بزرگترین خبرنگاران تاریخ بودند که واقعه عظیم کربلا را روایت کردند تصریح کرد: علی رغم مشکلات، وظیفه خبرنگار ایجاب می کند مستحکم در مسیر در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب گام بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت گلپایگان با اشاره به این که در جامعه ای که افکار متفاوت و سلایق مختلف وجود دارد تیغ بران روزگار به دست خبرنگاران است، اظهار کرد: غربت خبرنگاران در جامعه ما همواره در بین مسئولان بوده است.

سرهنگ دوم فروزاد در ادامه با بیان فعالیت های تابستانه سپاه و بسیج از برگزاری اردوهای جهادی در بسیج دانشجویی و حوزه های محلی خبرداد و یاداور شد: سه گروه از بسیجیان دانشجویی خواهر در عرصه های فرهنگی، آموزش و در منطقه پشت کوه فریدون شهر حاضر شدند.

وی از برگزاری دوره عمرانی اردویی جهادی در همین منطقه توسط دانشجویان پسر بسیج دانشجویی نیز خبر داد.

فرمانده ناحیه گلپایگان تصریح کرد: اولویت کار بسیج در سال ۹۶ مسجد محوری است و ما نیز عمده برنامه های بسیج را در مساجد اجرا می کنیم.

سرهنگ دوم فروزاد ادامه داد: آموزش تکمیلی گردان بیت المقدس در بخش نظامی از دیگر فعالیت در حال برگزاری بسیج بوده است.

وی در پایان با اشاره به توجه اخیر سپاه و بسیج به اثربخشی و کیفی کاری در کارها خاطرنشان کرد: پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، اردوهای مشهد مقدس صالحین از دیگر کارهای در حال انجام است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها