خبرهای داغ:
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛
معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ٢٠٠ اثر از هنرمندان ٢٣ استان کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر ارسال شده است.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۸۱
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی محرمی  در دومین جلسه هماهنگی برگزاری یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر‌ کوتاه ارسباران با اشاره به پیش‌رو بودن رویداد تبریز ٢٠١٨ افزود: رویداد تبریز ٢٠١٨ بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت شهرستان‌های استان به خصوص اهر به گردشگران است.

وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در اهر به صورت بین المللی در سال آینده از اولویت‌های ما بوده که تحقق این امر نیاز به همکاری تمامی مسؤولان منطقه، استان و کشور به ویژه مردم است.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی یادآوری کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران یک جشنواره خلاقانه بود که امسال یازدهمین دوره آن نیز در اواخر مرداد با حضور مسؤولان کشوری، هنرمندان تئاتر از سراسر کشور و مسؤولان استانی و منطقه در اهر برگزار می‌شود.

محرمی ادامه داد: بخش‌های مختلف هنری در جای خود بهترین بستر برای حفظ و انتقال فرهنگ، سنن، باورهای دینی و دفاع مقدس به مردم است و باید در برگزاری جشنواره‌ها در کنار کمیت، به کیفیت نیز توجه شود.

فرماندار اهر نیز در این جلسه گفت: بیش از ٣٥٠ نفر از هنرمندان کشور در یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در این شهرستان حضور می‌یابند.

سیدمحمد عابدی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم مسؤولان این شهرستان برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره ایجاد امکانات لازم از جمله آماده‌سازی محل اسکان و تغذیه است.

وی یادآوری کرد: برای برگزاری بهتر این جشنواره نیاز به اختصاص اعتبار ثابت بوده که امید است طبق قول‌هایی که از سوی مسؤولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داده شده شاهد تحقق آن در سال‌های آینده باشیم.

عابدی ادامه داد: حضور اقشار مختلف مردم در قالب جشنواره‌ها در این شهرستان بهترین فرصت برای شناساندن ظرفیت‌های منطقه بوده که استفاده از فرصت‌های به دست آمده ضروری است.

ارسال نظرات