شهردار تبریز:

ایده و نوآوری، مهم‌ترین مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهر است

شهردار تبریز با اشاره به این‌که برنامه‌های اجرایی شهر، از گسترده‌ترین بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: بهینه‌سازی مصالح، صرفه‌جویی در مصرف آب و دیگر منابع ارزشمند، از ضرورت‌های مهم کاهش هزینه‌های جاری در شهرداری‌ها است که بدون ارائه ایده و نوآوری، قابل‌تحقق نیست.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۷۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید از چهارمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با محوریت تبریز ۲۰۱۸، با بیان این مطلب اظهار داشت: گفت: برنامه‌های عمرانی و خدماتی، در صورت همراهی با ایده‌های علمی، بهره بیشتر و هزینه کمتری خواهد داشت و از این روی، شهرداری تبریز حامی خلاقیت‌هایی است که توان عملی در ساز و کار اداره شهر داشته باشد.
وی تاکید کرد: مدیریت شهری امروز، دوره آزمون و خطا و  روند منسوخ گذشته را پشت سر گذاشته و این خلاقیت‌ها و ابتکارات علمی است که باید در بخش ای مختلف عمرانی و خدماتی فراگیر شود.

 نجفی با اشاره به این‌که برنامه‌های اجرایی شهر،از گسترده‌ترین بسترهای تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: بهینه‌سازی مصالح، صرفه‌جویی در مصرف آب و سایر منابع ارزشمند، از ضرورت‌های مهم کاهش هزینه‌های جاری در شهرداری‌ها است که تنها از طریق ارائه ایده و نوآوری، قابل‌تحقق است.

شهردار تبریز یادآور شد: بخش‌های مختلف مدیریت گردشگری، در حوزه فضای‌سبز، راهنمایی، حمل‌ونقل عمومی، حاوی نکات مهمی است که می‌تواند موجب با اجرای برخی ابتکارات، ضمن کاستن هزینه‌های نگهداری، موجب سهولت حضور گردشگران شود.

چهارمین جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با محوریت تبریز ۲۰۱۸، در محورهای مختلف عمران، مبلمان شهری، زیباسازی، هنرهای مردمی، گردشگری، اقتصاد شهری، ترافیک، بافت‌های تاریخی، ارتباطات و رسانه، خدمات شهری و فضای سبز، تا ۲۰ مرداد به میزبانی شهرداری تبریز برگزار می شود.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار