مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد به همراه مسئولین سیاسی و روابط عمومی وتبلیغات در بین بسیجیان پایگاههای عملیاتی خال آباد یک و دو حضور یافتند و ضمن دیدارو سرکشی، به مشکلات آنها رسیدگی کردند.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۵۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست صمیمی، حجت الاسلام طیب نژاد گفت: حسینیه ها، مساجدو نمازخانه هایی که در داخل گردانها و پایگاهها هستند باید قدر بدانید و سعی کنید نماز اول وقت را به جماعت در این مکانها انجام بدهید و درتمامی برنامه های قرآنی و عقیدتی حضوری فعال داشته باشید چرا که در روایات هست مساجد و مکانهایی که در آن نماز خوانده می شود در روز قیامت نمازگزاران را شفاعت خواهند کرد.

وی ادامه داد سعی ما همیشه براین هست که یک روحانی به صورت شبانه روز در گردانها حضور داشته باشد تا ضمن برگزاری نماز جماعت و سرکشی از پایگاه ها، به سئوالات مختلف شما جوانان اعم از فقهی و مسائل خانواده و معیشتی در حد وسع جواب دهد و مشکلات شما را به مقامات بالاتر انعکاس بدهد بنابر این حضور وی را قدر بدانید و بدانید که این روحانیون وعالمان دینی همان ادامه دهندگان راه پیامبر (ص) هستند.

طیب نژاد در پایان این نشست صمیمی به اهمیت قرآن پرداخت وافزود قرآن همه چیز ماست و هرچیزی بخواهید در قرآن وجود دارد در واقع علیرغم سعی دشمنان برنابودی اسلام ناب بدانید روزی خواهد رسید که قرآن و قوانین آن کل دنیا رادربر می گیرد و ما راه قرآن را انتخاب کردیم و نسبت به این امر خدا راشاکریم و میدانیم که در سایه قرآن هست که ما توانسته ایم به چنین تجهیزات قدرتمندی دست پیدا کنیم و انشاا... با حفظ وحدت، پرچم اسلام را در دنیا بلند خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که در این سرکشی توسط روابط عمومی و تبلیغات ، دیوار نویسی محوطه و فضاسازی در داخل پایگاه صورت پذیرفت .

ارسال نظرات